به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۴۱۰۵۸

شرط استرلینگ برای چلسی؛ حضور در ترکیب اصلی

گروه ورزشی: رحیم استرلینگ، مهاجم سیتی، آماده است تا در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش به چلسی منتقل شود.
شرط استرلینگ برای چلسی؛ حضور در ترکیب اصلی
استرلیگ این فصل موفق شد بار دیگر با سیتی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند و این افتخار را در کارنامه فوتبالش ثبت کند. 
این مهاجم انگلیسی این فصل 47 بازی در تمامی رقابت‌ها برای سیتی انجام داد و موفق شد 17 گل نیز به ثمر برساند اما او همیشه گزینه اول پپ گواردیولا برای حضور در ترکیب اصلی این تیم نبود. 
همین موضوع باعث شد که این بازیکن از شرایط خودش در ورزشگاه اتحاد چندان راضی نبوده و به دنبال جدایی از این تیم و پیوستن به باشگاهی باشد که فرصت بازی بیشتری به او برسد. 
دو اتفاق در این تصمیم تاثیر بسیاری داشته، اول جذب ارلینگ هالند که بازی در خط حمله سیتی را بیش از پیش دشوار خواهد کرد و دیگری در پیش بودن جام جهانی که اهمیت بسیار زیادی برای این بازیکن دارد. 
 

چلسی یکی از باشگاه‌هایی است که علاقه زیادی به جذب این بازیکن از خود نشان داده و روزنامه سان مدعی شده که آنها آماده هستند تا استرلینگ را با قراردادی به ارزش 60 میلیون پوند به خدمت بگیرند. 
با این حال او شرایطی برای پیوستن به چلسی دارد و آن شرط این است که تضمینی برای زمان حضورش در میدان و ترکیب اصلی این تیم به او داده شود تا این بازیکن در آستانه جام جهانی با خیالی آسوده تنها به ارائه بهترین عملکرد ممکن فکر کند. 
قراداد استرلینگ با سیتی در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و به همین دلیل احتمال موافقت مدیران این باشگاه با فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال بسیار زیاد است.
برچسب ها: استرلینگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها