به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۴۱۰۶۴

موافقت با شرط مالی؛ یووه در آستانه جذب دی‌ماریا

گروه ورزشی: مدیران یوونتوس آماده هستند تا با موافقت با شرط مالی آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، این بازیکن را به خدمت بگیرند.
موافقت با شرط مالی؛ یووه در آستانه جذب دی‌ماریا
قرارداد دی‌ماریا با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
بسیاری از منابع خبری پیش از این از قطعی بودن انتقال این بازیکن به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند اما وقفه‌ای در انجام این انتقال رخ داد.  
بسیاری از منابع اسپانیایی و ایتالیایی خبر دادند که این ستاره سابق رئال مادرید در مذاکراتش با یوونتوس دست نگه داشته تا ببیند که آیا احتمال پیوستن به بارسلونا برای او وجود دارد یا خیر و سپس تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.
از سوی دیگر نیز گفته می‌شد که مدیران بارسا با توجه به این که دی‌ماریا بازیکن آزاد است، در حال بررسی شرایط جذب او هستند تا بتوانند خط میانی تیم‌شان را تقویت کنند. 
 

با این حال روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این بازیکن خواهان امضای قراردادی یک ساله با دستمزد 9 میلیون یورویی بوده و با این که یووه امیدوار است که بتواند این بازیکن را برای امضای قرارد دو ساله امضا کند اما حاضر است تا با این شرایط نیز موافقت کند. 
حالا باید دید که آیا این بازیکن آرژانتینی حاضر است این پیشنهاد را از سوی یوونتوس بپذیرد یا همچنان رویای بازگشت به لالیگا و به تن کردن پیراهن بارسا برای او ارجحیت دارد و حاضر است با دستمزدی کمتر در فصل آینده در نوکمپ به میدان برود. 
دی‌ماریا این فصل 26 بازی برای پی اس جی در لیگ فرانسه انجام داد و موفق شد پنج گل و هشت پاس گل به نام خودش ثبت کند.
برچسب ها: دی ماریا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها