به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۴۱۰۶۶

هشدار آلگری به بونوچی: تضمینی برای بازی نداری!

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که بازوبند کاپیتانی لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، تضمینی بر حضور این بازیکن در ترکیب اصلی این تیم نیست.
هشدار آلگری به بونوچی: تضمینی برای بازی نداری!
جدایی جورجو کیه‌لینی از یوونتوس باعث شده که حالا بازوبند کاپیتانی در اختیار لئوناردو بونوچی قرار بگیرد. 
کیه‌لینی پس از 17 فصل حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد و حالا این بونوچی است که وظیفه مهمی را در این تیم برعهده دارد اما به نظر می‌رسد که این موضوع تاثیری در نقش او در ترکیب یوونتوس نخواهد داشت.
روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که مکس آلگری به این بازیکن هشدار داده که در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی یوونتوس تضمینی برای حضور او در ترکیب اصی نخواهد بود. 
 

این در حالی است که بسیاری از منابع خبری پیش از این مدعی شده بودند که بونوچی از این که آلگری بارها و بارها او را از ترکیب اصلی کنار گذاشته چندان راضی نیست و این نارضایتی در دیدار فینال کوپا ایتالیا برابر اینتر که با شکست بیانکونری همراه شد به اوج خودش رسید. 
آلگری پیش از حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی ایتالیا برای رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با او صحبت کرده و اعلام کرده که او هم در کنار ماتیاس دی‌لیخت، دنیله روگانی و فدریکو گاتی یکی از چهار گزینه این مربی برای حضور در خط دفاعی است و مزیت و برتری‌ای نسبت به سایر بازیکنان ندارد.
به نظر می‌رسد که میزان دقایق حضور بونوچی در میدان در فصل آینده به اتفاقاتی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این باشگاه رخ می‌دهد بستگی دارد، چرا که در صورت انتقال کالیدو کولیبالی به یووه، کار برای این مدافع کهنه‌کار بسیار دشوار خواهد شد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها