به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۴۱۰۷۰

لیورپول آماده فروش مانه؛ توافق در پیشنهاد سوم

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که باشگاه لیورپول آماده است تا سادیو مانه، ستاره سنگالی، را با دریافت پیشنهاد مدنظرش بفروشد.
لیورپول آماده فروش مانه؛ توافق در پیشنهاد سوم
قرارداد مانه با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و بسیاری باور دارند که او تصمیمی برای ادامه این همکاری با لیورپول ندارد.  
مانه یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده و عملکرد درخشانی را تحت هدایت یورگن کلوپ ارائه کرده است. گفته می‌شود که بایرن مونیخ مقصد بعدی مانه است و این بازیکن تصمیم گرفته که فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و آلمانی پیش از این از ارائه دو پیشنهاد توسط باشگاه بایرن به لیورپول خبر داده بودند که هر دو با پاسخ منفی این باشگاه لیگ برتری روبرو شد. 
 

مدیران لیورپول پیش از این امیدوار بودند که بتوانند قرارداد جدیدی را با مانه به امضا برسانند اما به نظر می‌رسد که او تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را گرفته و به همین دلیل لیورپولی‌ها امیدوار هستنند که بتوانند او را با مبلغ خوبی به فروش برسانند. 
گفته می‌شود مبلغ مدنظر لیورپول برای انتقال مانه به بایرن 50 میلیون یورو است. این در حالی است که پیشنهاد اول این تیم برای خرید مانه مبلغی در حدود 25 میلیون یورو بوده و مشخص نیست که آیا آنها حاضر به پرداخت چنین هزینه‌ای برای انتقال این بازیکن به آلیانز آرنا هستند یا خیر. 
با این حال، در صورتی که کار انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا در روزهای پیش‌رو نهایی شود شاید بایرن بتواند مبلغ مدنظر لیورپول برای فروش مانه را پرداخت کند و مدیران لیورپول نیز امیدوار هستند که بتوانند روی پیشنهاد سوم با بایرن به توافق نهایی برسند.
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها