به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۳۴۱۱۲۴

دامادکشی هولناک در آرایشگاه!/فیلم

دامادکشی هولناک در آرایشگاه!/فیلم
گروه فیلم: در جنایتی وحشتناک در بیهار هندی، مردی به دلیل ازدواج عاشقانه با دختری از یک خانواده توسط برادر زن و با نقشه پدر زنش کشته شد.داماد که مونو رای نام دارد برادر سونو رای، عضو شورای شهر محلی است و یک سال پیش با دختری برخلاف میل خانواده او ازدواج کرد.

این اتفاق در روستای دومرائوان منطقه بوکسار رخ داده است. یک فیلم دوربین مداربسته از این حادثه مردی را نشان می‌دهد که در یک آرایشگاه مشغول اصلاح است که جوان دیگری که پشت به مقتول ایستاده، ناگهان برمی‌گردد و با تپانچه به صورت او شلیک می‌کند.داماد بلند می‌شود و سعی می‌کند دور شود، اما فرد مهاجم با چیزی شبیه تیغی که از مغازه برداشته به قربانی حمله می‌کند. سپس مرد دیگری با یک تپانچه به او پیوست. او دوباره به سرش شلیک می‌کند و دو مهاجم او را به گوشه‌ای می‌کشانند و روی زمین می‌افتد.

سپس تیراندازان در حال پر کردن اسلحه‌هایشان که به نظر می‌رسد گیر کرده، دیده می‌شوند، و به مرد بی‌حرکت روی حمله فیزیکی می‌کنند. آن‌ها قبل از رفتن به سرش لگد می‌زنند و با مشت و لگد مکرر به او ضربه می‌زنند. جسد خون آلود مرد در گوشه‌ای دیده می‌شود.پدرشوهرش مقتول که سونیل پاتاک، یک پرسنل بازنشسته ارتش است، خود با رئیس پلیس محلی تماس گرفت و تسلیم پلیس شد. پسر او دانو پاتاک نیز در این پرونده شریک جرم است.
پلیس گفته است که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این مرد به دلیل ازدواج عاشقانه به قتل رسیده است. به گفته آن‌ها دو نفر شناسایی و پدر شوهر دستگیر شده است. اسلحه مورد استفاده در قتل نیز کشف شد.
....
مرجع : فرارو
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها