به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۳۴۱۱۳۸

یک مشتری ایتالیایی برای سوارز: آتالانتا

گروه ورزشی: مارکا مدعی است باشگاه ایتالیایی آتالانتا به دنبال جذب لوئیس سوارز است. آتالانتا در این مسیر با رقبایی مثل ریورپلاته و اینترمیامی مواجه خواهد بود.
یک مشتری ایتالیایی برای سوارز: آتالانتا
لوئیس سوارز اخیرا از اتلتیکو مادرید جدا شد و با وجود اینکه وارد 35سالگی شده اما چندین باشگاه را به دنبال جذب خود می‌بیند. از جمله باشگاهی که فصل گذشته در چمپیونزلیگ بازی کرده است. روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شد باشگاه ایتالیایی آتالانتا به دنبال جذب سوارز بوده و با مدیران برنامه‌های او صحبت کرده است.
البته این خبر بدان معنا نیست که پیوستن سوارز به آتالانتا قطعی شده است. چرا که باشگاه ایتالیایی با رقابتی سنگین مواجه خواهد بود. اینترمیامی و ریورپلاته هم به دنبال جذب سوارز هستند. اخبار مربوط به علاقه این سه باشگاه به سوارز قطعی است اما در همین حال شایعات ضعیف متعددی درباره او وجود دارد که نام تعداد زیادی از باشگاه‌های اروپایی را به عنوان مقاصد بعدی ستاره اروگوئه‌ای مطرح می‌کنند.

مارکا می‌‌گوید مدیریت آتالانتا معتقد است لوئیس سوارز به همراه زوج کلمبیایی خط حمله این تیم، دووان زاپاتا و لوئیس موریل، یک مثلث هجومی مرگبار خواهد ساخت.
با اینحال دستمزد بالای سوارز ممکن است برای آتالانتا مشکل‌ساز باشد. چرا که این باشگاه ایتالیایی در بین هشت باشگاه بزرگ فوتبال ایتالیا کمترین بودجه را دارد. مگر آنکه سوارز با هدف بازی کردن در چمپیونزلیگ با کاهش دستمزد خود موافقت کند.
هفته گذشته اعلام شد بخشی از سهام باشگاه آتالانتا توسط سرمایه‌گذاران آمریکایی به رهبری استیون پالیوکا خریداری شده است. بازرگانی که از مالکین باشگاه بسکتبال بوستون سلتیکز است و به نظر می‌رسد آتالانتا با حضور او در صندلی‌ مالکیتی باشگاه دست بازتری برای هزینه کردن داشته باشد. شاید به این ترتیب احتمال حضور سوارز در ترکیب آتالانتا تقویت شود.
برچسب ها: لوئیس سوارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها