به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۴۱۲۶۲

حمایت دبیرکل فدراسیون از ادامه کار مهدوی‌کیا

گروه ورزشی: حسن کامرانی‌فر می‌گوید در بحث بازی دوستانه تیم امید، فدراسیون به آنچه مدنظرش بود، نرسید.
حمایت دبیرکل فدراسیون از ادامه کار مهدوی‌کیا
روز گذشته تیم امید در حالی پس از کنار رفتن از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به ایران بازگشت که سرمربی تیم امید در فرودگاه نسبت به روند آماده سازی تیم اعلام نارضایتی کرد و گفت که وضعیت با آنچه به وی قول داده شده بود، ۱۸۰ درجه تفاوت داشت.
حالا کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون در خصوص انتقاد مهدوی‌کیا گفت: ما در بحث بازی دوستانه تیم امید نشد به موارد مدنظر برسیم. چون آنها هم باید در فیفادی بازی کنند. ما در حال برنامه ریزی هستیم برای فیفادی بعدی و همچنین جام جهانی چون در آن زمان تایم بازیکنان آزاد است.
وی درباره حذف تیم امید اظهار داشت: ما با تیم ۲۱ سال شرکت کردیم، تیمی که می‌تواند در مقدماتی المپیک شرکت کند. سایر تیم‌ها با نفرات بزرگتر آمدند و این سیاست فدراسیون فوتبال بود و امیدوارم برای تیم امید برنامه ریزی کنیم.
دبیرکل در خصوص ادامه کار مهدوی‌کیا گفت: تا لحظه‌ای که با شما صحبت میکنم سرمربی تیم امید آقای مهدوی کیا است و کمیته فنی در حال بررسی است و نظر خواهند داد.
برچسب ها: مهدی مهدوی کیا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها