به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۴۱۲۶۵

کاهش ۲ هزار و ۱۱ واحدی شاخص کل بورس

کاهش ۲ هزار و ۱۱ واحدی شاخص کل بورس
گروه اقتصادی: شاخص کل بورس امروز با ۲۰۱۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۸ هزار واحد ایستاد شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۵۳۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۱۹ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۹۶ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی شازند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ایران خودرو، بانک صادرات ایران، بانک تجارت و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با کاهشی ۳۰ واحدی در رقم ۲۰ هزار و ۹۱۵ واحد ایستاد. در این بازار ۲۸۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۷۲۹ میلیارد ریال انجام شد. مجتمع جهان‌ فولاد سیرجان، نفت ایرانول، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، بهمن دیزل و پخش البرز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل تولید نیروی برق دماوند و بیمه دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها