به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۳۴۱۲۷۶

زندگی ستاره زن سینما برای زیر ۱۷ سال ممنوع شد

زندگی ستاره زن سینما برای زیر ۱۷ سال ممنوع شد
گروه فرهنگی: جدیدترین اقتباس سینمایی از زندگی مرلین مونرو قرار است روایت بی‌پرده‌ای از زندگی این ستاره آمریکایی باشد. اگرچه تاریخ نمایش عمومی آن هنوز مشخص نشده اما یک نکته از همین حالا روشن است: این یک فیلم خانوادگی نیست. این فیلم به دلیل محتوای جنسی در بریتانیا رتبه ان-سی ۱۷ گرفته است یعنی سالن‌های نمایش حق ندارند به افراد زیر ۱۷ سال بلیت بفروشند.

فیلم‌های دیگری که از زندگی این ستاره فقید سینما ساخته‌شده هیچ‌کدام چنین رتبه‌بندی نداشته‌اند؛ اما نتفلیکس می‌خواهد «بلوند» را بر اساس اقتباسی از پرفروش‌ترین کتاب جویس کارول اوتس در سال ۲۰۰۰ درباره زندگی شخصی مونرو بسازد و زندگی او را بی‌پرده نمایش دهد.طبق گفته نتفلیکس، این فیلم قرار است «داستان خصوصی جسورانه بازسازی‌شده مشهورترین نماد جنسی جهان، مرلین مونرو» را روایت ‌کند.

به طور معمول، رتبه «نمایش مخصوص بزرگ‌سالان» امید هر فیلمی را برای موفقیت در گیشه از بین می‌برد. بسیاری از سینماها فیلم‌هایی با این رتبه را نمایش نمی‌دهند. با قرار گرفتن این فیلم بر روی نتفلیکس وظیفه محدود کردن نوجوانان بر عهده والدین آن‌ها خواهد بود.بیش از یک دهه طول کشید تا در نهایت به لطف نتفلیکس و بودجه ۲۲ میلیون دلاری‌اش این فیلم به این مرحله برسد.

تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نیست، اما اندرو دومینیک، نویسنده و کارگردان، به پخش در سپتامبر در نتفلیکس اشاره کرده است که احتمالاً در اوایل همان ماه در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد. نتفلیکس ممکن است یک اکران محدود سینمایی هم داشته باشد تا واجد شرایط حضور در اسکار شود. آنا د آرماس بازیگر کوبایی نقش مشهورترین بلوند سینمای جهان را بازی خواهد کرد و تا اینجای کار کارگردان از اجرا و حال و حوای نقش او راضی است؛ اما تماشاگران باید چند ماه دیگر منتظر بمانند تا نتیجه کار را ببینند.
برچسب ها: مرلین مونرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها