کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خشم هواداران مارسی؛ زیدان نباید به PSG برود

استعداد پاریس: ایجاد نفرت با خائن پروری!

21 خرداد 1401 ساعت 15:18

گروه ورزشی: هواداران مارسی از این که زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، در آستانه قبول هدایت پاری سن ژرمن قرار دارد به هیچ وجه راضی نیستند.


ناامیدی، ناراحتی و نگرانی احساساتی است که هواداران مارسی در طول چند روز گذشته تجربه کرده‌اند و دلیل آن افزایش شایعات مربوط به حضور زیدان روی نیمکت پی اس جی بوده است. همین موضوع باعث شده که آنها برای ابراز ناراحتی به شبکه‌های اجتماعی روی بیاورند. 
هرچند عده دیگری از هوادارن این تیم همچنان ترجیح می‌دهند که این اتفاق را انکار کرده و آن را باور نکنند. آنها منتظر اعلام رسمی این خبر هستند تا پیش از آن خودشان را آزار نداده باشند، چرا که حضور نماد شهر آنها در باشگاه دشمن برای بسیاری غیر قابل باور است. 
یکی از کاربران توییتر در این باره نوشت:«زیدان نماد مارسی است. دیدن او در پی اس جی برای من غیرممکن است. اگر این اتفاق رخ دهد، ناامیدی عمیقی از مرد و بازیکنی خواهد بود که من همیشه تحسینش کردم.»


یکی دیگر از هواداران مارسی در توییتر نوشت:« زین الدین زیدان نمی‌تواند به پی اس جی ملحق شود، این غیرطیبیعی است. بازگشت او به مارسی پس از چنین اتفاقی را تصور کنید. زیزو ثروث کافی برای تامین 10 نسل بعدش را دارد. هدف او از نابودی تصویرش در چشم طرفداران مارسی چیست؟»


کاربر دیگری اظهار داشت:« پی اس جی تمام اسطوره‌های فوتبال را از بین برده است. راموس و مسی هرگز نباید در کنار هم بازی می‌کردند. مسی هرگز نباید از بارسا جدا می‌شد. امباپه باید به رویایش می‌رسید و دشوارترین جای کار خیانت زیدان به شهر خودش است. فوتبال می‌میرد، خیلی زود.»


بسیاری از هواداران مارسی حتی اعتراض خودشان را با دادن نمره بد به مرکز تمرینی زیدان برای آموزش فوتبال پنج نفره در گوگل ابراز کرده‌اند. در یکی از این نظرات نوشته شده:« مالک این مرکز فقط به پول فکر می‌کند... از آن دوری کنید!!!» 
فرد دیگری در همین بخش نوشته:« تو پیش از این به خاطر تبلیغ جام جهانی از قطر پول گرفته بودی! اینجا جایی برای خیانتکاران نیست، ما قلب باشگاه خودمان و شهرمان را به پول نمی‌فروشیم. امیدوارم این اخبار غلط باشد، در غیر این صورت استقبال بدی در انتظارت خواهد بود.»
تاثیرگذاری و محبوبیت زیدان در شهر مارسی فراتر از چارچوب ورزشی است. او نماد شهر محل تولدش و افتخار آن است و شایعه حضورش در پی اس جی حتی واکنش سامیا گالی، جانشین شهردار مارسی و نماینده سابق مجلس، را به دنبال داشته است. 
او در این باره گفت:« ما در مارسی دو ستاره داریم: المپیک مارسی و زیدان. این ستاره‌ها باید در یک آسمان بدرخشند و آن آسمان مارسی است. زیزو، داستان تو اینجاست و نباید در جای دیگری بازنویسی شود. من همچنان به این باور دارم!»
رناود موسلیه، فرماندار این استان، نیز یکی از اولین سیاستمدارانی بود که نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و شکلک قلب شکسته را در صفحه رسمی توییترش به اشتراک گذاشت. 
سباستین جبرئیل، قائم مقام بخش ورزشی شهرداری مارسی، نیز مستقیما از تصمیم زیدان انتقاد نکرد اما در عین حال ناامیدی خود را نشان داد:« شما به یک اهل مارسی در پاریس نیاز دارید تا بالاخره بتوانید فاتح لیگ قهرمانان شوید. من هم مانند بسیاری از اهالی این شهر ناامید هستم اما اگر این انتخاب تایید شود، به آن احترام می‌گذارم.»


کد مطلب: 341312

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/341312/استعداد-پاریس-ایجاد-نفرت-خائن-پروری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir