به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۳۴۱۳۴۶

اولین زن هندی که با خودش ازدواج کرد!/تصاویر

اولین زن هندی که با خودش ازدواج کرد!/تصاویر
گروه جامعه: یک زن هندی طی مراسمی با برپایی مراسم جشن عروسی سنتی هندو با خود ازدواج کرد.
به گزارش فرارو، کشما بیندو در این مراسم در کنار خانواده و دوستانش دیده می‌شود. او گفت که والدینش از تصمیم او حمایت کرده اند.این زن ۲۴ ساله در وادودارای گجرات، هفته گذشته هنگامی که اعلام کرد در ۱۱ ژوئن با خود ازدواج خواهد کرد، سر و صدایی در سراسر هند ایجاد کرد.

کشما بیندو این مراسم را جلو انداخت و در یک مراسم خصوصی با خود ازدواج کرد. او ادعا می‌کند که اولین هندی است که با خودش ازدواج کرده است.وی تصمیم گرفت که تاریخ این رویداد را برای دوری از هرگونه بحث و جدل جلوتر بیندازد. کشما بیندو به خبرنگاران گفت که او قصد داشت در ۱۱ ژوئن در معبدی در این منطقه با خود ازدواج کند و ترتیبی داد که یک کشیش این ازدواج را با آداب سنتی ودایی جشن بگیرد، اما پس از عقب نشینی کشیش این برنامه را تغییر داد.

او گفت: بالاخره عصر چهارشنبه در خانه ام در حضور چند دوست منتخب با خودم ازدواج کردم.کشما بیندو گفت که قصد او شکستن کلیشه‌ها و الهام بخشیدن به افرادی بود که از یافتن عشق واقعی خسته شده‌اند.وی که برای یک شرکت خصوصی کار می‌کند، همچنین گفت که والدینش از تصمیم او حمایت کرده اند. او اکنون برای یک ماه عسل دو هفته‌ای در گوا می‌رود.


مرجع : فرارو
برچسب ها: جشن عروسی هند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها