به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۴۱۳۴۷
سیدجلال حسینی:

نه خداحافظی می کنم و نه با ملوان مذاکره کردم

نه خداحافظی می کنم و نه با ملوان مذاکره کردم
گروه ورزشی: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از روزی که لیگ تمام شد تا همین امروز دنبال کار مجموعه بودم و از فردا یا پس فردا با درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم. سیدجلال حسینی بعد از افتتاح مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری خودش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور دوستان خوبم مثل خوردبین، آخوندی، درویش، کریم باقری در مراسم افتتاحیه تشکر می‌کنم و خدا را شکر این مجموعه افتتاح شد.
 
وی افزود: کرونا شرایطم را سخت کرده بود اما دوستان خوبی داشتم که در این راه به من کمک کردند. امیدوارم برای ورزش بتوانیم قدم‌های بهتری برداریم.حسینی در مورد ادامه حضورش در پرسپولیس و یا حضور در ملوان گفت: از روزی که لیگ تمام شد تا همین امروز دنبال کار مجموعه بودم و از فردا یا پس فردا با درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم.
 
وی در مورد اینکه از فوتبال خداحافظی می‌کنید یا نه گفت: نه. سیدجلال در مورد اینکه چقدر احتمال دارد به ملوان بروید، گفت: اصلا در مورد این مسایل صحبت نشده است. ملوان با مازیار زارع و پژمان نوری تیم قدرتمندی ساخته و شرایط بسیار خوبی دارند.مدافع کهنه کار قرمزپوشان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس و خریدهای این تیم عنوان کرد: خدا را شکر بعد از دو سه سال که یا پنجره ها بسته بود و یا اجازه نمی‌دادند پرسپولیس کاری کند امسال کارها بهتر انجام می شود و خرید های خوبی انجام شده است. امیدوارم با آقای درویش به همین صورت ادامه بدهیم.
برچسب ها: سید جلال حسینی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها