به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۴۱۴۰۶

سرمربی سنگال انتقال مانه به بایرن مونیخ را تایید کرد

گروه ورزشی: آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ را تلویحا تایید کرد.
سرمربی سنگال انتقال مانه به بایرن مونیخ را تایید کرد
سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی لیورپول بعد از سپری کردن شش سال درخشان در این باشگاه، تصمیم به جدایی از جمع مرسی سایدی ها قرار گرفته و تمایلی به تمدید قرارداد با لیورپول ندارد. از بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین مشتری سادیو مانه نام برده شده و مذاکرات بین این باشگاه و لیورپول بر سر این انتقال آغاز شده است. اگرچه طرفین هنوز از نظر مالی به توافق نرسیده اند، اما به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و سادیو مانه فصل بعد در بایرن بازی می کند.
سادیو مانه چند ماه قبل با لباس تیم ملی سنگال موفق به فتح جام ملت های آفریقا شده و زیر نظر آلیو سیسه، این بازیکن روزهای درخشانی را در رده ملی نیز سپری کرده است. حالا آلیو سیسه مدعی شد انتقال به بایرن بهترین تصمیم برای مانه است و او در این باشگاه شرایط خوبی خواهد داشت.
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال در این رابطه گفت: "باشگاه بایرن مونیخ با در اختیار داشتن یک سرمربی آلمانی، فوتبالی بر پاسخ تلاش فراوان و پرس شدید را در زمین ارائه می دهد. سادیو مانه در گذشته نیز در باشگاه سالزبورگ اتریش بازی کرد که یک کشور هم مرز با آلمان است و این بدان معناست که مقصد بعدی این بازیکن سرزمینی ناآشنا برای این بازیکن نخواهد بود. از نظر من باشگاهی که سادیو مانه در آن بهترین شرایط و احساس را در آینده خواهد داشت، بایرن مونیخ نام دارد."
برچسب ها: سادیو مانه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها