به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۴۱۵۳۷

طلاق ستاره سینما برای دومین بار از همسرش

طلاق ستاره سینما برای دومین بار از همسرش
گره فرهنگی: تام کروز برای دومین بار از شریک زندگی خود هایلی اتول جدا شد.تام کروز ۵۹ ساله و شریک زندگی ۴۰ ساله اش بعد از اینکه اخیراً پس از اولین جدایی خود در سپتامبر ۲۰۲۱ آشتی کردند، دوباره راه خود را از هم جدا کردند. بر اساس گفته ها متاسفانه بازگشت آنها به یکدیگر ، نتیجه ای نداشته است. آنها اکنون به این نتیجه رسیده اند که به عنوان دوست رابطه بهتری دارند.

منابع نزدیک به آنها می گویند که هیاهوهای شکل گرفته حول و حوش بازگشت مجدد این زوج، پس از علنی شدن آن، شرایط را از کنترل خارج کرد. ظاهرا آنها خیلی خوب با هم کنار می‌آیند و ارتباط فوق‌العاده‌ای دارند، به همین دلیل است که تصمیم گرفتند در اوایل سال جاری بی‌سروصدا دوباره رابطه خود را امتحان کنند. آنچه پشت درهای بسته به نتیجه می رسید، زمانی که عمومی شد، بی سرانجام ماند. هیاهوهای اطراف آن‌ها به‌عنوان یک زوج، دوباره همه چیز را به هم ریخت.

منابع نزدیک به آنها همچنین تاکید کردند که رابطه عاشقانه این زوج واقعی است و اظهار داشتند علیرغم برخی شایعات، رابطه آنها هرگز فقط برای تبلیغات و افکار عمومی نبوده است. این زوج در سال ۲۰۲۰ پس از ملاقات، سر صحنه فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) با هم آشنا شدند. تام، بازیگر نقش ایتن هانت در فرنچایز معروف و هایلی، نقش شخصیتی به نام گریس را بازی می کرد. اگرچه این دو هرگز صریحاً رابطه عاشقانه خود را تأیید نکرده بودند، اما گفته می شود که از همان روز اول فیلمبرداری جدا نشدنی به نظر می رسیدند. تام از زمان طلاقش از همسر سابقش، کیتی هلمز ۴۳ ساله، در سال ۲۰۱۲، هیچ رابطه عاشقانه طولانی مدتی نداشته است.

تام کروز به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های نمادین در دهه‌های ۱۹۸۰، ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ و همچنین ازدواج‌های مشهورش با بازیگرانی مانند نیکول کیدمن و کیتی هلمز شناخته می‌شود. پس از اینکه او در دوران دبیرستان به بازیگری علاقه پیدا کرد، با بازی در فیلم های Risky Business و Top Gun به شهرت رسید. کروز بعداً برای کارش در فیلم موفق «جری مگوای» (Jerry Maguire) و فرانچایز «ماموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) مورد تحسین قرار گرفت.
برچسب ها: تام کروز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها