به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۳۴۱۵۶۲

واکنش‌ها به سخنان وزیر انقلابی قبل از وزارت!

واکنش‌ها به سخنان وزیر انقلابی قبل از وزارت!
گروه اقتصادی: قانون نوشت: این فرد را می‌شناسید؟! از فضا نیامده در سوییس هم زندگی نمی‌کند احسان‌خاندوزی «وزیر اقتصاد کنونی مملکت» یکی از بانیان وضع امروز است. او زمانی که هیچکاره بود اینگونه با قلدری می‌گفت: "دولت بعد در سال ۱۴۰۱ هیچکاری هم که نکند، ۱۰ تا ۱۵ درصد تورم کم خواهد شد. این را می‌گویم که دولت بعد هر کس آمد، این را به نام خودش نکند."  امروز به عنوان وزیر اقتصاد دولت تمام زندگی مردم را برهم ریخته و توان کنترل قیمت گوجه را هم ندارد چه برسد به تورم، دلار صعودی، سکه صعودی، مسکن صعودی، خودرو صعودی، تنها چیزی که رو به افول است ریال داخل جیب ملت است که به لطف همین مدعیان اقتصاد بلد انقلابی!! در حال تبدیل شدن به بی‌ارزش‌ترین ارز دنیاست.
...

حجت‌الاسلام آزاديخواه،نماینده مجلس هم گفت: قرار بود کالابرگ به دست مردم برسد، ماه‌های اول و دوم نشد؛ انگار در آینده نیز محقق نمی‌شود! تورم و گرانی در حال شکستن کمر بسیاری از مردم است، قرار نبود مردمی‌سازی یارانه‌ها با این حجم از تورم غیرقابل انکار برابر باشد، قرار بر این بود که کالابرگ به دست مردم برسد، اما ماه های اول و دوم این موضوع محقق نشد و انگار که در ماه آینده نیز محقق نمی شود. مقرر بود که 7 قلم کالا افزایش قیمت داشته باشد و این افزایش قیمت نیز با کالابرگ جبران شود، اما در حال حاضر 700 کالا گران شده است، ما دیگر نمی توانیم پاسخگوی مردم باشیم، انتظار داریم همه ارکان دولت بسیج و به داد مردم برسند.

مشروطه هم از گرانی قند و شکر شروع شد نه از شعار ازادی و عدالتخانه
✍️ مجید مرادی
از دوستی که به تازگی پس از فتح قله آرارات از ترکیه برگشت حکایاتی از شهر وان که در چهل کیلومتری مرز ایران واقع است شنیدم که بسیار مایه حسرت است. او می گفت در همه مشاغل آن شهر ایرانیان حضوری پررنگ دارند و گردشگران ایرانی نیازی به دانستن زبان ترکی ندارند.
امروز احسان سلطانی نوشت "به گفته رئیس اتاق تجارات وان، ایرانیان در پنج ماه گذشته بیش از ۷۵۰میلیون دلار در این شهر خرج کرده‌اند.»این خبر گریه دارد،.کشوری درست کرده‌اید که ملت برای رهایی از محدودیت‌های داخلی در ۵ماه، ۷۵۰میلیون دلار در دهات وان خرج کرده‌اند.گردشگر داخلی را نگه دارید، گردشگر خارجی پیشکش!" هشدار سلطانی را باید جدی گرفت. اگر فقه أولويات يا اولویت فقهي را هم لحاظ کنیم باید در این دوره عسرت موجبات و مقدمات راحتی و رفاه و اسایش گردشگران داخلی را حد اقل فراهم کنیم تا آنان برای فرار از حجاب به کشور همسایه پناه نبرند. بخش اعظم گردشگران ایرانی که به ترکیه می روند حتی اگر با حجاب راحت نباشند اهل فسق و فجور نیستند.
اجازه ندهیم ماهانه صدها میلیون دلار از کشور خارج شود. مردم ایران امروز مرزهای فلاکت را در نوردیده اند. نباید بیش از این اذیت شوند. انقلاب مشروطه هم از گرانی قیمت قند و شکر شروع شد نه از شعار آزادی و عدالتخانه. امروز گرانی بیداد می کند. فرار سرمایه بیداد می کند. فرار مغزها بیداد می کند. دولت جمهوری اسلامی برای نجات گرسنگان و تنگدستان از بخشی از هنجارها صرف نظر کند و خودش را به خطر نیندازد. سقف که فرود آمد بر سر همه فرود می آید. مگر نمی گویید حفظ نظام واجب است و همه احکام شریعت را می توان برای حفظ نظام تعطیل کرد؟ اکنون نظام در خطر است. پس چرا حداقل التزام به احکام شریعت را به اراده خود مردم واگذار نمی کنید؟! قطعا اگر الزام به حجاب برداشته شود وضع از این که هست بدتر نمی شود.  دولت جمهوری اسلامی اگر وظایفی را که در شان و در حیطه اختیارات دولت است انجام دهد و التزام به دین را به اراده خود مردم وانهد منافع بیشتری برای خود و مردم محقق خواهد کرد و فضای دینی هم شکوفاتر خواهد شد. 

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۲۱:۱۲
همه حرفهای تان درست؛ اما شما را به خدا به این مرتجعان نگویید انقلابی. این بهترین راه برای به لجن کشیدن مفهوم مقدس انقلاب و انقلابی است؛ در یک کشور انقلابی واقعی این ها را از درخت آویزان می کنند. (389115)
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۲۲:۱۱
لعنت به همه کسانی که این وضعیت را به وجود آوردند (389117)
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۲۲:۵۶
فقط باید تاسف خورد ازاین وزیر بی اطلاع از اقتصاد وزیر کارهم همینطور وزیر شهر سازی هم همینطور چی بگیم (389118)
داروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۲۳:۱۵
سیاست این دولت و وزیران ان نصیحت اغامحمدقاجار(برای تسلط و تداوم حکمرانی همیشه رعیت را گرسنه نگه دار)غافل از اینکه ۴۰۰سال گذشته (389121)
حنت
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۰۰:۰۱
... (389126)
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۰۹:۳۱
انقلابی بودن اینه که تو برج عاج بشینی و از مردم بخواهی که مقاومت کنن. (389139)
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۱۲:۳۲
.. قندونبات (389150)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها