کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گرانی و تورم در حال شکستن کمر مردم است

ایلنا , 23 خرداد 1401 ساعت 8:58


گروه اقتصادی: نماینده  ملایر در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت بسیاری از کالاها و اینکه گرانی و تورم در حال شکستن کمر مردم است گفت: قرار بود کالابرگ به دست مردم برسد، ماه‌های اول و دوم نشد و انگار در آینده نیز محقق نمی‌شود.

 
 احد آزادیخواه  در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: تورم و گرانی در حال شکستن کمر بسیاری از مردم است، قرار نبود مردمی سازی یارانه ها با این حجم از تورم غیرقابل انکار برابر باشد، قرار بر این بود که کالابرگ به دست مردم برسد، اما ماه های اول و دوم این موضوع محقق نشد و انگار که در ماه آینده نیز محقق نمی شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقرر بود که ۷ قلم کالا افزایش قیمت داشته باشد و این افزایش قیمت نیز با کالابرگ جبران شود، اما در حال حاضر ۷۰۰ کالا گران شده است، ادامه داد: ما دیگر نمی توانیم پاسخگوی مردم باشیم، انتظار داریم همه ارکان دولت بسیج و به داد مردم برسند.

وی در تذکری خطاب به دولت گفت: زمان همه گیری کرونا، تمامی ارکان دولت وقت به کمک وزارت بهداشت رسیدند، امروز وزیر و وزارت جهاد کشاورزی نیازمند کمک تمامی ارکان دولت به منظور تامین کالای اساسی است.آزادیخواه در تذکری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: دهک بندی ها مشکل دارد، دولت اعلام می کند به حساب ۷۵ میلیون نفر یارانه واریز کرده، اما بسیاری از افراد یارانه دریافت نکرده اند، برخی از فاکتورهای دهک بندی دارای ایراد است؛ به طور مثال فردی که دو سال گذشته خودروی خود را واگذار کرده کماکان به نام وی است.

این نماینده مردم خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باید مردانه در مقابل زورگویی صهیونیست ها بایستیم، تعارف کردن معنا ندارد، ما اهل مذاکره بودیم، اما طرف مقابل اهلیت خود را نشان نداد. به سمت غنی سازی تا جای ممکن حرکت کنید تا نیاز مردم برآورده شود.


کد مطلب: 341571

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/341571/گرانی-تورم-حال-شکستن-کمر-مردم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir