به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۴۱۵۸۳

بازی با اسلحه این عواقب را هم دارد!

بازی با اسلحه این عواقب را هم دارد!
گروه حوادث: وقتی پسری ۱۷ساله در حال بازی با اسلحه بود و می‌خواست از خودش عکس و فیلم بگیرد، ناگهان گلوله‌ای شلیک شد و جانش را گرفت.

این حادثه صبح دیروز در یکی از مناطق تهران رخ داد. وقتی پدر و مادر پسری ۱۷ساله برای انجام کاری از خانه بیرون رفته بودند پسر نوجوان به سراغ اسلحه بادی رفت تا آن را در دست گرفته و فیگور بگیرد. او به‌نظر می‌رسید که قصد داشت درحالی‌که با اسلحه فیگور گرفته از خودش عکس و فیلم تهیه کند اما ناگهان گلوله‌ای از اسلحه شلیک شده و پسر نوجوان خون آلود روی زمین افتاد.

دقایقی از این اتفاق تلخ می‌گذشت که پدر و مادر این پسر نوجوان به خانه بازگشتند و پسرشان را غرق در خون دیدند. کنار او گوشی موبایل وی و اسلحه قرار داشت و خانواده او فورا به اورژانس زنگ زدند. طولی نکشید که اورژانس در محل حاضر شده و نوجوان مجروح را به بیمارستان انتقال داد. اما به‌رغم تلاش پزشکان پسر نوجوان جانش را از دست داد و در این شرایط ساعت ۱۱صبح دیروز گزارش این حادثه مرگبار به قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد. با دستور وی جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: حوادث ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها