به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۴۱۶۲۷

غیبت در جام جهانی؛ کابوس بزرگ ستاره‌های یونایتد!

گروه ورزشی: مارکوس راشفورد و جیدون سانچو، ستاره‌های جوان منچستریونایتد، با خطر از دست دادن جام جهانی 2022 روبرو هستند.
غیبت در جام جهانی؛ کابوس بزرگ ستاره‌های یونایتد!
فصل فاجعه‌بار یونایتد باعث شد که تمامی بازیکنان این تیم با مشکلاتی روبرو شده و قادر به نمایش توانایی‌های خود و درخشش گذشته نباشند. 
این موضوع شامل حال ستاره‌های جوان انگلیسی این تیم هم شده و حالا گرت ساوت‌گیت مدعی شده که ممکن است سانچو و راشفورد فرصت حضور در جام جهانی 2022 را از دست بدهند. 
این دو بازیکن در رقابت‌های یورو 2020 که تابستان سال گذشته برگزار شد در ترکیب تیم ملی کشورشان حضور داشتند اما حالا با توجه به شرایطی که در طول این فصل پشت سر گذاشتند کار سختی را برای جام جهانی قطر در پیش دارند. 
ساوت‌گیت در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور این دو بازیکن در  ترکیب تیمش گفت:« آنها باید بدانند که نیاز به تلاش بسیار زیادی برای بازگشت به فهرست بازیکنانی دارند که قرار است در قطر حضور داشته باشند.»
 

با این حال به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی انگلیس درهای حضور در این تیم و جام جهانی را به طور کامل بر روی راشفورد و سانچو نبسته اما همه چیز بستگی به شرایط منچستریونایتد در فصل جدید دارد. 
حضور اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت این تیم باعث شده که بسیاری به بازگشت شیاطین سرخ به سطح اول فوتبال انگلیس امیدوار شوند اما هنوز مشخص نیست که آیا این مربی هلندی به استعدادهای این دو بازیکن اعتماد کافی دارد یا خیر. 
اگر یونایتد عملکرد موفقیت‌آمیزی در ماه‌های ابتدایی فصل و پیش از جام جهانی 2022 داشته باشد، شاید راشفورد و سانچو به رویای حضور در این رقابت‌ها به همراه سه شیرها دست پیدا کنند.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها