به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۴۱۶۷۰

واکنش جورجینا به تبرئه رونالدو از اتهام تجاوز

واکنش جورجینا به تبرئه رونالدو از اتهام تجاوز
گروه ورزشی:جورجیانو رودریگز با انتشار تصویسری در کنار رونالدو به پرونده قضایی همسرش در لاس وگاس وانش نشان داد. ساعاتی بعد از آن که پرونده شکایت کاترین مایورگا مدل آمریکایی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد به اتهام تجاوز، باطل شد، ستاره پرتغالی یک سلفی از خودش در کنار همسرش جورجینا رودریگز منتشر کرد تا نشان بدهد که از این اتفاق کاملا خوشحال است.

قاضی آمریکایی شکایت از کریستیانو رونالدو را به علت تخلفات وکیل شاکی کاملا ابطال کرد. کاترین مایورگا، معلم و مدل سابقی است که مدعی شده بود که کریستیانو رونالدو در سال 2009 در یک هتل در لاس وگاس به او تجاوز کرده است.قاضی شب گذشته این پرونده را ابطال کرد و کریستیانو رونالدو و جورجینا در واکنش به این اتفاق یک سلفی در کنار هم منتشر کردند. ستاره 37 ساله منچستریونایتد همواره اتهام تجاوز را رد کرده بود و حالا در این پرونده مهم پیروز شده است.

پرونده شکایت از رونالدو در سال 2019 آغاز شده بود که در نهایت قاضی اعلام کرد که هیچ کدام از مدارک ارائه شده توسط وکیل شاکی به صورت قانونی به دست نیامده اند و با توجه به این که وکیل شاکی به وجهه رونالدو ضربه زده بود، کل شکایت را باطل کرد و بدین ترتیب رونالدو از زیر فشار این پرونده خارج شد.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها