به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۴۱۷۲۶

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۵ استان

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۵ استان
گروه جامعه: سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در پنج استان هشدار داد.به گزارش ایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدارنارنجی رنگ از خیزش گرد و خاک و وزش باد شدید از دوشنبه تا سه‌شنبه(۲۳ و ۲۴ خرداد) در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان خبرداد.
 
در این شرایط جوی کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک و خسارت به صنعت کشاورزی، تاخیر و احتمال لغو پروازها، آسیب به سازه‌های موقت، سقوط اشیاء از ارتفاع دور از انتظار نیست.سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی اجتناب از حضور در فضای باز برای تمام گروه‌ها، مدیریت و محافظت از صنایع حساس به گردوخاک، تحکیم سازه‌های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره را توصیه می‌کند.

در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها