به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۴۱۸۰۹

قیمت نهایی لوا؛ 50 میلیون یورو در یک قسط

گروه ورزشی: باشگاه بایرن مونیخ قصد ندارد در زمینه فروش روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، کوتاه بیاید.
قیمت نهایی لوا؛ 50 میلیون یورو در یک قسط
قرارداد لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن تصمیمش برای جدایی از این این باشگاه را گرفته است. 
او پیش از این بارها در مصاحبه‌هایی که انجام داده به صورت علنی از تصمیمش برای جدایی از بایرن خبر داده و گفته که تنها تیمی که در حال حاضر به آن فکر می‌کند بارسلونا است و تنها پیشنهاد این تیم را در نظر دارد. 
مدیران بایرن پیش از این بارها اعلام کرده بودند که حاضر به قطع همکاری با لواندوفسکی نیستند اما به نظر می‌رسد که روند اتفاقات به شکلی پیش رفته که حالا آنها نیز در برابر موضع این بازیکن کوتاه آمده و تصمیم به مذاکره برای فروش او دارند. 
 

پیش از این گفته شده بود که بارسا پیشنهاد رسمی به ارزش 32 میلیون یورو برای خرید لوا ارائه کرده که از سوی مدیران این باشگاه آلمانی رد شده و حالا رادیو کاتالونیا خبر داده که مدیران بایرن تنها در صورتی حاضر به فروش این ستاره تیم‌شان هستند که بارسا پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو برای جذب او ارائه کند.
این در حالی است که شرایط مالی فعلی باشگاه بارسا این اجازه را به آنها نمی‌دهد که چنین پیشنهادی را برای خرید لواندوفسکی بدهند، مگر این که بتوانند تعداد زیادی از بازیکنان‌شان که در فهرست مازاد قرار دارند را با قیمت خوبی به فروش برسانند. 
بایرن همچنین به بارسا اعلام کرده که حاضر به دریافت این مبلغ در چند قسط و چند سال متوالی نیست و اگر این باشگاه قصد خرید او را دارد باید تمام این 50 میلیون یورو را در یک قسط و در زمان انجام انتقال بپردازد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها