به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۴۱۸۲۱

قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی بدون سرمربی!

گروه ورزشی: قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی هم چنان بدون سرمربی هستند و مدیران این دو باشگاه وعده داده اند در روزهای پایانی منتهی به هفته جاری تکلیف کادر فنی را مشخص خواهند کرد.
قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی بدون سرمربی!
تغییر کادر فنی در تیم استقلال قهرمان لیگ برتر غیر قابل پیش بینی بود به این خاطر که باشگاه استقلال مدعی است با فرهاد مجیدی قرارداد داشت و این مربی برنامه اش را برای جدایی از تیم آبی از قبل به آنها اعلام نکرده بود. در نهایت و بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر در یک فصل بدون شکست فرهاد مجیدی از جمع آبی ها خداحافظی کرد و راهی تیم اتحاد کلبا امارات شد. تیمی که در فصل گذشته لیگ برتر امارات دهم شد و به نظر می رسد این فصل کار سختی برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری پیش رو خواهد داشت چون به منظور کاهش تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امارات از 14 تیم به 12 تیم در فصل آتی 4 تیم به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.
استقلال بلافاصله بعد از جدایی فرهاد مجیدی تلاش کرد جانشین او را انتخاب کند که فعلا این تلاش ها نتیجه ای به دنبال نداشته است. گزینه استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی، جواد نکونام بود که این مربی بعد از سبک و سنگین کردن پیشنهاد استقلال و هم چنین مشورت با دوستان در نهایت تصمیم گرفت به ماجراجویی خود در فولاد به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد. اینروزها صحبت از آلکس نوری است. مربی ای که در شهر رشت متولد شد اما اتفاقات دوران بازیگری اش و هم چنین مربیگری اش در آلمان رقم خورد. او در بوندس لیگا به عنوان سرمربی روی نیمکت وردربرمن نشست.
و اما نساجی؛ قطع همکاری نساجی با ساکت الهامی هم اتفاق غیر قابل پیش بینی بود و تصور می شود قرارداد این مربی از سوی باشگاه نساجی به سبب قهرمانی در جام حذفی تمدید شود. اما اتفاقات در رختکن بعد از بازی با مس که با شکست دو بر صفر نساجی همراه بود موجب شد تا باشگاه به همکاری خود با این مربی پایان دهد. بعد از قطع همکاری با ساکت الهامی باشگاه از اسماعیل اسماعیلی به عنوان سرمربی خود در 4 هفته پایانی نام برد. مربی ای که در 3 بازی که 2 بازی آن در خارج از خانه بود 5 امتیاز گرفت و دیدار پایانی با تراکتور هم لغو شد تا نساجی و اسماعیلی شانس کسب 8 امتیاز در 4 بازی که یک کارنامه فوق العاده بود را از دست دهند. در روزهای اخیر نام های متعددی برای در اختیار گرفتن هدایت نساجی به میان آمده است. حمید مطهری، رضا عنایتی و مجتبی حسینی. اما فعلا حکم مربیگری نساجی به نام هیچ یک از این مربیان صادر نشده است و قهرمان جام حذفی همانند قهرمان لیگ برتر در کش و قوس بهترین انتخاب برای فصل جاری است. این در حالی است که پیش بینی می شد این دو  تیم زودتر از همه تیم ها تکلیف کادر فنی خود را مشخص کنند. به خصوص که قرار است 8 مرداد برگزار کننده دیدار سوپر جام باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها