به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۴۱۸۹۲

قطع برق ۱۷ اداره پرمصرف در خوزستان

قطع برق ۱۷ اداره پرمصرف در خوزستان
گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۱۷ اداره و سازمان پرمصرف تحت پوشش این شرکت، در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی خبر داد.علی خدری ، اظهار کرد: رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق ادارات، مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری، ضروری است و باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد.
 
وی افزود: در این راستا امروز، ۲۴ خردادماه، برق ۱۷ اداره و سازمان پرمصرف تحت پوشش این شرکت، در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی در استان قطع شد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: فرآیند کنترل مصرف این بخش از مشترکان به شکلی تنظیم شده که در صورت کاهش نیافتن مصرف براساس مصوبه هیات وزیران، از راه دور برق آن‌ها قطع خواهد شد.

خدری عنوان کرد: روز گذشته نیز برق ۱۳ مشترک اداری در نقاط مختلف خوزستان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف با استناد به مصوبه هیات وزیران قطع شد.وی در پایان گفت: با توجه به افزایش دما در خوزستان و لزوم رعایت الگوی مصرف، این ادارات به اخطارهای شرکت توزیع برق بی توجه بودند و از این رو برق آن‌ها قطع شد.
برچسب ها: قطع برق
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها