به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۴۱۹۰۸
شماره 18 بر تن اورلین

رونمایی رسمی از شوامنی در رئال مادرید

گروه ورزشی: اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی جدید رئال مادرید امروز در برنابئو حاضر شد و پس از تست‌های پزشکی قراردادش را امضا کرد.
رونمایی رسمی از شوامنی در رئال مادرید
اورلین شوامنی عملکرد درخشانی در ترکیب موناکو ارائه کرد و همین باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی به دنبال جذب او باشند.
با این حال این رئال مادرید بود که موفق شد در کورس جذب این بازیکن بر رقبایی مانند پاری سن ژرمن و لیورپول غلبه کرده و او را با قراردادی شش ساله به خدمت بگیرد. 
این بازیکن شب گذشته در اردوی تیم ملی فرانسه حضور داشت و پس از شکست این تیم برابر کرواسی، مجوز ترک اردوی این تیم را دریافت کرد تا پیش از آغاز تعطیلات تابستانی در تست پزشکی رئال مادرید شرکت کند. مراسم معارفه‌‌ی او به صورت رسمی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. 

تصاویر منتشر شده از سوی رسانه‌های اسپانیایی نشان می‌دهد که این بازیکن برای انجام تست‌های پزشکی در مادرید  حضور دارد و آماده است تا برای اولین بار پیراهن رئال مادرید را برابر دوربین‌ها به تن کند. 
این ستاره فرانسوی با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو و با بند پاداش تا سقف 20 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و به این ترتیب دست لیورپول و پی اس جی از جذب او کوتاه ماند. 
این در حالی است که کیلیان امباپه که در تیم ملی فرانسه نیز با این بازیکن هم‌تیمی است علاقه بسیاری به بازی او دارد و از مدیران پی اس جی خواسته بود که او را به خدمت بگیرند، امری که در نهایت در انجام آن موفق نبودند.

 

شوامنی ساعتی پیش در کلینیک سانیتاس حضور یافت و تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و سپس مهیای مراسم معارفه شد.

ستاره فرانسوی جدید رئال مادرید ابتدا در کنار فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه قراردادش را به شکل نمادین امضا کرد و سپس مقابل 14 جام لیگ قهرمانان همراه با پرز عکسی به یادگار گرفت. او پیراهن شماره 18 رئال مادرید را نیز در دست داشت تا مشخص شود فصل پیش رو با چه شماره ای در میدان حاضر خواهد بود. این شماره فصل قبل در اختیار گرت بیل بود و پیش از این نیز لوکاس واسکز، مارکوس یورنته، لوکا یوویچ، فاوبرت، جاناتان وودگیت و رائول آلبیول نیز آن را بر تن داشتند.

 

 


 

 

 

در شروع مراسم معارفه، ویدیویی از گل ها و پاس گل های شوامنی در فصل گذشته با پیراهن موناکو و تیم ملی فرانسه پخش شد و سپس فلورنتینو پرز به صحبت پرداخت. او ضمن تمجید از شوامنی به وی خوش آمد گفت.

در ادامه شوامنی پشت میکروفن قرار گرفت و به اسپانیایی خطاب به حضار در سالن گفت:«خوشحالم که به بهترین باشگاه دنیا پیوسته ام. تلاش خواهیم کرد تا جام های بیشتری کسب کنیم. ممنون از رئیس باشگاه، مدیر برنامه ها و نیز خانواده ام که همیشه همراهم بودند. زنده باد رئال.»
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها