به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۴۱۹۰۹

پیام رونالدو برای مارسلو: تو هدیه فوتبال به من هستی!

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با انتشار پیامی نسبت به خداحافظی مارسلو از رئال مادرید واکنش نشان داد.
پیام رونالدو برای مارسلو: تو هدیه فوتبال به من هستی!
قرارداد مارسلو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام رسید و مراسم خداحافظی این بازیکن از این باشگاه روز گذشته در برنابئو برگزار شد. 
این مدافع پرتغالی در طول دوران حضورش در رئال مادرید موفق شد افتخارهای بسیاری کسب کند و با 25 جام قهرمانی عنوان پرافتخارترین بازیکن این باشگاه را از آن خود کرد. 
او روز گذشته کنفرانس خبری احساسی‌ای برگزار کرد تا در کنار فلورنتینو پرز و دیگر اعضای خانواده خود به صورت رسمی از رئال مادرید و هوادارانش خداحافظی کرده باشد. 
 

بسیاری از بازیکنان سابق رئال مانند ایکر کاسیاس، رائول گونزالس و سرخیو راموس با انتشار پست‌هایی در صفحات‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. یکی از این افراد نیز کریستیانو رونالدو است. 
این ستاره پرتغالی که در طول دوران حضورش در رئال مادرید با مارسلو هم‌بازی بود و رابطه بسیار خوب و نزدیکی نیز با او داشت برای این بازیکن در ادامه مسیر فوتبالش آرزوی موفقیت کرد. 
رونالدو در این پیام نوشت:« فراتر از یک هم‌تیمی، تو برادری هستی که فوتبال به من هدیه کرد. تو چه در زمین و چه در بیرون از زمین یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌هایی هستی که من افتخار حضور در یک رختکن مشترک با او را داشتم. در ماجراجویی جدیدت موفق باشی، مارسلو!»
این دو بازیکن 9 سال در سانتیاگو برنابئو با یکدیگر هم‌بازی بودند و موفق شدند در طول این مدت چهار جام قهرمانی لیگ قهرمانان و همچین دو لالیگا را در کنار هم بالای سر ببرند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها