به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۴۱۹۳۱

واکنش ستاره سپاهان به پیشنهادات استقلال و پرسپولیس

گروه ورزشی: یاسین سلمانی ستاره جوان تیم سپاهان اعلام کرد که هدف او برای فصل بعد، حضور در لیگ‌های اروپایی است.
واکنش ستاره سپاهان به پیشنهادات استقلال و پرسپولیس
یاسین سلمانی یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالاتی غول‌های فوتبال ایران است. بازیکن جوانی که با درخشش در سپاهان برای خود اسم و رسمی پیدا کرد و حتی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.
آخرین تجربه سلمانی، حضور در تیم ملی امید بود که البته با حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال همراه شد. قرارداد این بازیکن با زردپوشان اصفهانی به پایان رسیده و گفته می‌شود تیم‌های استقلال و پرسپولیس سخت در پی جذب او هستند و سپاهان نیز برای تمدید قرارداد سلمانی تلاش می‌کند.
در این بین گفته می‌شود که یاسین پیشنهاداتی از اروپا نیز دارد و تمام هدف این بازیکن ترانسفر به خارج از ایران است. او در گفت‌وگوی کوتاهی پیرامون آینده خود توضیحاتی داد که در زیر می‌خوانیم:
* قرارداد شما با سپاهان تمام شد. چه تصمیمی برای آینده داری؟
دوست ندارم زود تصمیم بگیرم. پیشنهاداتی هست که در حال بررسی هستم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.
گفته می‌شود از استقلال و پرسپولیس و حتی چند تیم خارجی هم پیشنهاد داری. درست است؟
پیشنهادات داخلی و خارجی دارم اما نمی‌توانم اسم تیم‌ها را بگویم. البته این پیشنهادات از سال قبل هم وجود داشت اما همانطور که گفتم نمی‌خواهم زود تصمیم بگیرم. به احتمال فراوان این هفته تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها