به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۳۴۲۰۳۶

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات

گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس امروز مذاکرات خود در نقل و انتقالات را دنبال خواهد کرد.
روز شلوغ باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات
در شرایطی که پروسه جذب محمد خدابنده لو توسط پرسپولیس بنا به دلایلی به بن‌بست رسید و این بازیکن به زودی احتمالا راهی گل گهر سیرجان خواهد شد، سرخ‌ها برنامه نقل و انتقالاتی خود را با دیگر بازیکنان دنبال خواهند کرد.
سروش رفیعی که با توجه به خداحافظی روز گذشته‌اش با هواداران سپاهان، گمانه زنی‌ها درباره بازگشتش به پرسپولیس به اوج رسیده، احتمالا امروز راهی باشگاه خواهد شد و قرارداد خود را با این تیم به امضا خواهد رساند. این سومین حضور سروش رفیعی در پرسپولیس خواهد بود و باید دید هافبک شماره هفت اینبار چه عملکردی در جمع سرخپوشان به جا خواهد گذاشت.
سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه پرسپولیس نیز دیگر بازیکنی است که امروز به باشگاه دعوت شده است تا پای احتمالا آخرین قرارداد دوران حرفه‌ای خود بنشیند. در شرایطی که گمانه زنی زیادی درباره آینده این مدافع باتجربه شکل گرفته بود، اکنون گفته می‌شود سیدجلال بار دیگر به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد و به همین منظور امروز راهی باشگاه می‌شود تا قراردادش را نهایی کند.
عرفان باقری هافبک تیم پایه استقلال نیز دیگر بازیکنی است که گفته می‌شود بار دیگر در این باشگاه حاضر خواهد شد تا بعد از دریافت مستندات مربوط به قراردادش با استقلال، اینبار پای میز مذاکره با پرسپولیس نشسته و جدیدترین یاغی فوتبال ایران لقب گیرد. باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر استعلام در خصوص قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال را دریافت کرده و در صورتی که برخی موانع در این زمینه برداشته شود، باید شاهد عقد قرارداد رسمی با این بازیکن 17 ساله نیز بود.
حمید مطهری مربی پرسپولیس که روز گذشته خبر از ادامه همکاری خود با این باشگاه را داده بود نیز احتمالا امروز راهی باشگاه شود تا قرارداد همکاری جدید خود با این تیم را به امضا رسانده و در کنار یحیی گل محمدی همچنان کار را دنبال کند.
باشگاه پرسپولیس البته همچنان در انتظار پاسخ نهایی سجاد شهباززاده نیز خواهد بود و باید دید مهاجم اسبق استقلال و سپاهان بعد از اینکه فصل گذشته در آخرین لحظه از تصمیم خود منصرف شد، اینبار در لیگ بیست و دوم چه برنامه ای خواهد داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها