به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۴۲۰۴۹

یک هلندی دیگر در راه یونایتد؛ نگرانی جدید برای اینتر

گروه ورزشی: با وجود اطمینان دادن تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، به دالوت، مبنی بر امن بودن جایگاهش در این تیم، خبرها حاکی از تلاش جدی شیاطین سرخ برای جذب دامفریس از اینترمیلان است.
یک هلندی دیگر در راه یونایتد؛ نگرانی جدید برای اینتر
با اینکه اریک تن‌هاخ اخیرا به دیوگو دالوت، دفاع راست یونایتد، اطمینان داده بود که قصد فروش او را ندارد ولی گزارش‌های جدید حاکی از این است که شیاطین سرخ به‌صورت جدی برای به‌خدمت گرفتن یک دفاع راست تلاش می‌کنند و هدف آنها دامفریس، مدافع هلندی اینترمیلان است.
وب سایت گل گزارش داد که تن‌هاخ به دنبال جذب یک ستاره هلندی دیگر به یونایتد است و به نظر می‌رسد شیاطین سرخ در فصل آینده با ترکیبی پر از بازیکنان هلندی به میدان خواهند رفت. این ستاره هلندی که برای خط دفاعی در نظر گرفته شده، دنزل دامفریس از اینترمیلان است.

درحالی‌که آینده وان بیساکا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد با پیوستن دامفریس به یونایتد، جایگاه دیوگو دالوت هم متزلزل خواهد شد. گزارش گل حاکی است با وجود پیشنهادهای رم و اتلتیکو مادرید برای خرید دالوت، یونایتد به او اطمینان داده بود که امسال به دنبال فروش او نخواهد بود.
تن‌هاخ به مدیران یونایتد اعلام کرده مدتی است دامفریس را زیر نظر دارد و او دفاع راستی با خصلت تهاجمی است که با سیستم مد نظر او همخوانی کامل دارد.
دامفریس 26ساله، در تیم ملی هلند بازی می‌کند و سابقه بازی زیر نظر تن‌هاخ را در آیندهوون دارد. دامفریس یک فصل گذشته را با پیراهن اینتر بازی کرده و اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به او منتشر شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها