به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۴۲۰۵۱

میلان به دنبال خرید قطعی دو بازیکن قرضی

گروه ورزشی: میلان در حال مذاکره با آ اس رم برای خرید قطعی دو بازیکنی است که فصل گذشته را به‌صورت قرضی با پیراهن روسونری بازی کرده بودند.
میلان به دنبال خرید قطعی دو بازیکن قرضی
باشگاه میلان در حال مذاکره با آ اس رم برای خرید قطعی الساندرو فلورنزی و جونیور مسیاس از کورتونه است. فلورنزی بازیکنی است که فصل گذشته را به‌صورت قرضی از رم به میلان رفته و برای روسونری بازی کردد. فلورنزی و مسیاس عملکرد خیلی خوبی در فصل گذشته داشتند و میلان حالا قصد دارد آنها را به‌صورت قطعی به‌خدمت خود در بیاورد.

شبکه اسکای در گزارشی اعلام کرد برنده اسکودتو در مذاکراتش با رم موفق شده از این باشگاه برای خرید فلورنزی تخفیف بگیرد. میلان برای خرید قطعی فلورنزی که ملی‌پوش ایتالیا است به جای 4.5 میلیون یورو تنها 2.7 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. بر اساس این گزارش، توافق دو باشگاه نهایی شده و به‌زودی رسما اعلام خواهد شد. فلورنزی 31ساله فصل گذشته در اولین سال حضورش در سن‌سیرو 24 بازی انجام داد.
علاوه بر فلورنزی که با درخشش در فصل گذشته، تلاش میلان برای قطعی کردن حضورش احتمال بالایی داشت، روسونری برای قطعی کردن قرارداد قرضی مسیاس هم تلاش می‌کند. میلان مذاکرات پیشرفته‌ای با کورتونه داشته و تا کنون موفق به دریافت موافقت این باشگاه شده است. گزینه خرید در قرارداد قرضی جونیور مسیاس، 5 میلیون یورو بوده ولی میلان موفق شده از کورتونه تخفیف بگیرد تا برای خرید دائمی مسیاس تنها 4 میلیون یورو بپردازد. میلان در دوره یک‌ساله قرضی او هم مبلغ 2.6 میلیون یورو هزینه کرده بود. مسیاس که به‌عنوان وینگر راست به میدان می‌رفت فصل گذشته برای روسونری 32 بازی انجام داد و 6 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها