به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۴۲۱۳۹

رسمی؛ سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست

گروه ورزشی: سروش رفیعی، هافبک فصل گذشته سپاهان و شماره ۷ سابق سرخ‌های تهرانی با عقد قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست.
رسمی؛ سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست
هافبک فصل گذشته تیم سپاهان که به تازگی و با اتمام اردوی تیم ملی در قطر، به تهران بازگشته است، امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از توافق با رضا درویش قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.
سروش رفیعی پیش‌تر در دو مقطع، در نیم فصل‌های دوم لیگ شانزدهم و هجدهم در پرسپولیس حضور داشت و تمام افتخارات داخلی را با این تیم به دست آورد.
او که در آخرین دوره حضورش توسط گابریل کالدرون مازاد شده بود حالا به عنوان حلقه مفقوده پرسپولیس در خط هافبک به این تیم بازگشته تا خلاقیت توسط این بازیکن به میانه زمین پرسپولیس بازگردد.
این بازیکن که پیش از حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، مدت کوتاهی در شهرخودرو زیر نظر این سرمربی کار کرده بود، حالا برای دومین بار در تیم تحت هدایت او توپ خواهد زد.
باید دید سروش باز هم پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را که در دو فصل اخیر مورد استفاده قرار نگرفته طلب می‌کند یا خیر. حضور این بازیکن باتوجه به نیاز پرسپولیس به یک هافبک نفوذی و علاقه خود سروش به پرسپولیسی شدن محتمل بود که در نهایت تنها دو روز پس از اتمام اردوی تیم ملی پرونده انتقال این هافبک نیز بسته شد.
پس از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر و محمد مهدب احمدی این پنجمین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها