به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۳۴۲۱۷۱

زلزله‌های پی‌درپی کیش را به تعطیلی کشاند

زلزله‌های پی‌درپی کیش را به تعطیلی کشاند
گروه حوادث: وقوع زمین‌لرزه‌های مداوم در محدوده ساحل غربی هرمزگان سبب بروز مشکلاتی در بخش‌هایی از استان مانند کیش شده است. وقوع دسته کم ۱۰ زمین‌لرزه بزرگ و کوچک سبب اعلام دستورالعمل‌های احتیاطی در کیش شده است. این زمین‌لرزه‌ها که مرکز آن توسط سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران تماما بندرچارک در روبروی کیش اعلام شده در کیش و سایر نواحی مجاور نیز احساس شده است.

طبق اطلاعات و آمار ژئوفیزیک دانشگاه تهران از ساعت هشت صبح امروز ۲۵ خرداد تا زمان مخابره این خبر تعداد ۹ زمین‌لرزه که بزرگ‌ترین آن‌ها ۵.۲ ریشتر گزارش شده این منطقه از هرمزگان را لرزانده است.رئیس ستاد مدیریت بحران جزیره کیش در همین راستا با اشاره به زمین‌لرزه‌های امروز در جزیره کیش از تعطیلی ادارات خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وقوع زمین‌لرزه‌ها در استان هرمزگان و همچنین جزیره کیش ادارات امروز تعطیل اعلام شده‌اند و ادامه کار آن‌ها جلوگیری شده است تا سلامت ساکنان و گردشگران تضمین شود.

سعید پورزادی همچنین از ساکنان و گردشگران خواست با توجه به وقوع زمین‌لرزه‌ها از قرارگیری در مناطق ناایمن خودداری کنند.همچنین مدیریت بحران شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز اعلام کرده است نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی آماده هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از زمین لرزه به ساکنان و شهروندان خدمات ارائه کنند.بندرچارک واقع در ۳۰ کیلومتری جزیره کیش و از مبادی اصلی ورود به این جزیره توریستی به شمار می‌رود.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: زلزله کیش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها