به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۴۲۱۷۸

چگونه از کند شدن گوشی‌های آیفون خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از کند شدن گوشی‌های آیفون خود جلوگیری کنیم؟
گروه فناوری: عملکرد تلفن‌های همراه پس از مدتی به دلایل گوناگون کند می‌شوند. به همین علت ممکن است مدت زمان بیشتری منتظر بمانید تا برنامه مورد نیازتان باز شود.

چگونه از کند شدن گوشی‌های آیفون خود جلوگیری کنیم؟
پاک کردن حافظه پنهانی
اگر مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا تب‌های مرورگر باز یا برنامه‌ها با هم جابه جا شوند، کاربران باید حافظه پنهان آن را پاک کنند. حذف حافظه پنهان سرعت تلفن را افزایش می‌دهد و احتمالاً باعث صرفه جویی در هزینه برای ارتقای آیفون می‌شود.در اینجا دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه پاک کردن کش در آیفون خود بر اساس مرورگری که استفاده می‌کنید آورده شده است.

سافاری
سافاری مرورگر پیش فرض دستگاه‌های آیفون است که کاربران می‌توانند در چند مرحله حافظه پنهان این مرورگر را حذف کنند.ابتدا به تنظیمات آیفون خود رفته سپس از فهرست برنامه‌ها Safari را انتخاب کنید در این مرحله بر روی گزینه Clear History and Website Data ضربه زده و حافظه پنهانی خود را پاک کنید.

کروم
اگر از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنید، ابتدا باید برنامه کروم را باز کنید سپس بر روی سه نقطه پایین سمت راست ضربه بزنید تا گزینه‌های بیشتری باز شود. پس از آن Settings را کلیک و گزینه Privacy را انتخاب کنید. در این مرحله بروی گزینه Clear browsing data ضربه بزنید را تا منوی نهایی باز شود. محدوده زمانی مورد نظر را در بالای فهرست انتخاب کنید.در آخر روی Clear browsing data کلیک کنید

فایرفاکس
روی منوی در گوشه پایین سمت راست کلیک کرده تا گزینه‌ها باز شوند. در انتهای لیست گزینه Settings را انتخاب کنید. در قسمت Privacy روی گزینه Data management ضربه بزنید. می‌توانید داده‌های وب سایت را برای پاک کردن داده‌ها برای سایت‌های جداگانه انتخاب کنید یا برای پاک کردن داده‌ها از تمام فیلد‌های انتخاب شده، گزینه Clear private data را در پایین صفحه انتخاب کنید.

 
برچسب ها: آیفون‌
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها