به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۴۲۲۳۴
ادر میلیتائو:

ارزش پولی که رئال مادرید داد را داشتم

گروه ورزشی: ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید فاش کرد شرایط ابتدا در این باشگاه برایش خوب نبوده است.
ارزش پولی که رئال مادرید داد را داشتم
ادر میلیتائو سه سال قبل و با رقم 50 میلیون یورو به عنوان گران تریخ مدافع تاریخ رئال مادرید لباس این تیم را به تن کرد. در ابتدا این بازیکن عملکرد چندان خوبی نداشت و حتی شایعاتی در مورد انتقال او به چلسی نیز مطرح شد. اما در ادامه ادر میلیتائو خودش را پیدا کرده و به یکی از ارکان اساسی موفقیت رئال مادرید در فصل گذشته تبدیل شد. حالا او در مصاحبه ای مدعی شد اخیرا ثابت کرده ارزش این سرمایه گذاری از سوی رئال مادرید را داشته است.
ادر میلیتائو گفت: "در روزهای ابتدایی حضورم در رئال مادرید شرایط خوب پیش نرفت، زیرا دو مدافع میانی مانند سرخیو راموس و رافائل واران جلوتر از من قرار داشتند. آنها مدت زیادی در کنار هم بازی کرده بودند، اما من نشان دادم که چرا گران قیمت ترین مدافع تاریخ رئال مادرید هستم. 

من از تلاش همیشگی خود دست نکشیدم و اعتماد به نفس داشتم. می دانستم که خوب کار نمی کنم، اما تلاش فراوان و خانواده در این مدت به من کمک کردند تا خودم را پیدا کنم.
کار کردن زیر نظر کارلو آنچلوتی؟ او مربی بزرگی است. کارلتو به ما کمک زیادی می کند و به تصمیمات بازیکنان احترام می گذارد. آنچلوتی در تمرینات روزانه زیاد صحبت می کند و فردی بسیار خوش مشرب است که با ما به خوبی ارتباط برقرار می کند.
عدم انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید؟ در بازی برابر پاری سن ژرمن فهمیدم او بازیکن بزرگی است. البته همه از این موضوع باخبر بودیم، اما اتحادی که در پیروزی مقابل امباپه و پاریس نشان دادیم برای ما خیلی مهم بود. همه می گفتند که انتقال امباپه به مادرید قطعی شده و او به رئال می اید، اما در ادامه این اتفاق رخ نداد. این تصمیم شخصی خود امباپه بود و ما در گروه واتس اپ نظر خاصی در این مورد نداشتیم. همه چیز آرام است، زیرا ما کار خودمان را می کنیم و این مسائل به بازیکنان ربطی ندارد."
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها