به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۴۲۲۳۹
اولین صید آبی‌ها در بازار نقل و انتقالات

رسمی: سجاد شهباززاده به استقلال پیوست

گروه ورزشی: با اعلام رسمی باشگاه استقلال، سجاد شهباززاده مهاجم فصل قبل سپاهان به جمع آبی‌های پایتخت بازگشت.
رسمی: سجاد شهباززاده به استقلال پیوست
در روزهایی که مدیران استقلال به دنبال انتخاب جانشین فرهاد مجیدی برای هدایت آبی های پایتخت هستند، به صورت کاملا ناگهانی از نخستین خرید این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی رونمایی شد.
شب گذشته بود که سجاد شهباززاده با انتشار یک استوری با پیراهن استقلال و قلب آبی در صفحه اینستاگرامش، عملا از بازگشت دوباره به تیم سابقش خبر داد تا صبح امروز صفحه رسمی باشگاه استقلال از خرید این مهاجم باتجربه خبر داد.
شهباززاده که پیش از این در دو مقطع پیراهن استقلال را بر تن کرده بود، پس از بازگشت از لیگ قطر راهی سپاهان شد و در این چهار فصلی که برای اصفهانی ها به میدان رفت، در 132 مسابقه موفق به زدن 42 گل شد و 25 بار نیز پاس گل داد.
او در لیگ بیستم توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند و در فصل گذشته و در تمامی رقابت ها نیز 9 بار برای سپاهان گل زد و 5 بار هم پاس گل داد.

شهباززاده که یکی از اهداف اصلی بازار نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود و یحیی گل محمدی او را در صدر فهرست نفرات مورد نظرش قرار داده بود، ترجیح داد که به فوتبالش در استقلال ادامه دهد و برای سومین مقطع مختلف، لباس آبی را بر تن کند.
حساب رسمی اینستاگرام استقلال با انتشار پوستری از شهباززاده نوشت: "سجاد جان خوش آمدی" تا بدین صورت بازگشت این بازیکن به جمع آبی های پایتخت قطعی شود.
هنوز از جزییات قرارداد این بازیکن و مدت زمان آن اطلاعاتی منتشر نشده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها