به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۴۲۲۹۹

شرط چلسی؛ معاوضه مدافعان اسپانیایی با پدیده بارسا

گروه ورزشی: مدیران چلسی امیدوار هستند که بتوانند الخاندرو بالده، پدیده جوان بارسا، را به استمفوردبریج منتقل کنند.
شرط چلسی؛ معاوضه مدافعان اسپانیایی با پدیده بارسا
بارسلونا از مدت‌ها قبل علاقه‌اش برای جذب سزار آسپیلکوئتا و مارکوس آلونسو را ابراز کرده اما هنوز توافقی برای انتقال این دو بازیکن به نوکمپ صورت نگرفته است. 
منابع اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که نام این دو بازیکن در فهرست بازیکنان مورد نظر ژاوی هرناندز برای فصل آینده به چشم می‌خورد و مذاکراتی نیز با آنها صورت گرفته است. 
آسپیلیکوئتا هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و قرارداد مارکوس آلونسو نیز تا تابستان 2024 است و همین می‌توانست کار بارسا را برای جذب آنها تا حدی دشوار کند
 

به نظر می‌رسید که توماس توخل هم علاقه‌ای به از دست دادن این دو بازیکن خصوصا کاپیتان تیمش ندارد اما ظاهرا مدیران چلسی مخالفت چندانی با این انتقال ندارند اما خواهان انجام یک معاوضه برای فروش این زوج دفاعی اسپانیایی به بارسلونا هستنند. 
روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو گزارش داده که مدیران چلسی قصد استفاده از علاقه بارسا به جذب آلونسو و آسپیلیکوئتا را دارد و امیدوار است که بتواند یکی از ستاره‌های جوان بارسا را در این انتقال به خدمت بگیرد. 
آنها از تابستان گذشته در حال بررسی شرایط جذب بالده هستند و حالا فرصت را برای مطرح کردن این پیشنهاد و به خدمت گرفتن این ستاره جوان بارسا در خط دفاعی مناسب می‌بینند تا جای خالی مدافعانی که این تیم را در تابستان امسال ترک کردند پر کنند. 
این روزنامه مدعی شده که چلسی تماس‌هایی با اطرافیان این بازیکن نیز داشته و علاقه خودش برای همکاری با او را ابراز کرده است. موقعیت مالی بارسا ممکن است این باشگاه را برای انجام این معاوضه در راستای جذب بازیکنان مدظر ژاوی تحت فشار قرار دهد.
برچسب ها: بارسلونا چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها