به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۴۲۳۰۰

بکام: جام جهانی زمستانی، صد در صد به نفع انگلیس

گروه ورزشی: دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلستان، می‌گوید برگزاری جام جهانی در زمستان به نفع تیم ملی انگلیس خواهد بود.
بکام: جام جهانی زمستانی، صد در صد به نفع انگلیس
دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلستان، با حضور در برنامه یوتیوبی The Overlap که متعلق به هم‌تیمی سابقش در تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد، گری نویل، است؛ گفت: برگزاری جام جهانی 2022 قطر در زمستان به نفع سه‌شیرها خواهد بود چرا که ملی‌پوشان انگلیس در میانه فصل لیگ برتر و در اوج آمادگی قدم به رقابت‌های جام جهانی خواهند گذاشت.
دیوید بکام در یک دوره 13ساله در تیم ملی انگلیس بازی می‌کرد و در این مدت 115 بار با پیراهن سه‌شیرها به میدان رفت. بکام که از اسطوره‌های فوتبال کشورش به حساب می‌آید 17 گل ملی در کارنامه دارد. در تاریخ تیم ملی انگلیس تنها دو نفر، وین رونی و آلن شیرر، بازی‌های ملی بیشتری دارند.

بکام در سه جام جهانی، 1998، 2002، و 2006 با تیم ملی انگلیس شرکت داشت. او که هم تیم ملی انگلیس و هم جام جهانی را به‌خوبی می‌شناسد معتقد است در گذشته بازیکنان انگلیسی بعد از پشت سر گذاشتن فصل طولانی و دشوار لیگ برتر، با خستگی مفرط قدم به جام جهانی می‌گذاشتند.
بکام در گفت‌وگو با شوی یوتیوبی گری نویل گفت:" من حس می‌کنم جام جهانی زمستانی برای تیم ما یک فرصت خیلی بزرگ است. ما آن موقع هرگز از بهانه خسته بودن برای ناکامی‌هایمان استفاده نکردیم ولی واقعیت این است که بعد از یک فصل دشوار و خسته‌کننده لیگ برتر که سخت‌ترین لیگ دنیا است قدم به جام جهانی می‌گذاشتیم. ما خسته بودیم و نیاز به استراحت داشتیم و زمانی نبود که بتوانیم ریکاوری کنیم".
اسطوره فوتبال انگلیس در ادامه گفت:" ولی بازیکنان ما الان زمانی وارد جام جهانی می‌شوند که در اوج آمادگی هستند. آنها پیش از شروع فصل، استراحت‌شان را کرده‌اند و در نیمه فصل وارد تورنمنت می‌شوند. هیچ دلیل و بهانه‌ای برای آنها وجود نخواهد داشت که در اوج نباشند و از نظر آمادگی جسمانی عالی نباشند و بهترین بازی را به نمایش نگذارند".
برچسب ها: دیوید بکام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها