به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۴۲۳۰۲

با اخراج سرمربی مصر؛ کی‌روش گزینه هدایت فراعنه

گروه ورزشی: ایهاب جلال سرمربی تیم ملی مصر پس از برگزاری تنها 3 بازی از هدایت فراعنه برکنار شد و اکنون احتمال بازگشت کی‌روش به این تیم وجود دارد.
با اخراج سرمربی مصر؛ کی‌روش گزینه هدایت فراعنه
فدراسیون فوتبال مصر امروز پنج‌شنبه رسماً از برکناری ایهاب جلال سرمربی تیم ملی این کشور پس از برگزاری تنها سه بازی خبر داد. مصری‌ها به‌صورت رسمی از تمایل خود برای استفاده از یک سرمربی خارجی جهت هدایت فراعنه خبر دادند.
حازم امام یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال مصر در این خصوص گفت: تصمیم گرفتیم از ایهاب جلال بابت مدت حضورش در تیم ملی تشکر کنیم و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت داریم.
وی افزود: تصمیم بعدی، عقد قرارداد با یک سرمربی خارجی است و مربیان زیادی هستند که می‌خواهند وظیفه هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.
حازم امام در نشست خبری امروز که در محل ساختمان فدراسیون فوتبال مصر برگزار شد، گفت: من کی روش را خیلی دوست دارم و به او احترام می‌گذارم. بعد از رفتنش دیدیم که چه اتفاقی برای تیم ملی افتاد. بنابراین او جزو کاندیداهای بازگشت به تیم ملی است.
پس از عدم صعود مصر به جام جهانی 2022 قطر، کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی این کشور کناره گیری کرد و ایهاب جلال سرمربی سابق پیرامیدز به‌عنوان جانشین او معرفی شد. مصر در سه دیدار تحت هدایت جلال در مسابقه اول با یک گل از سد گینه گذشت. آنها در دیداری از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا با 2 گل برابر اتیوپی تن به شکست دادند و چند روز پیش نیز در مسابقه‌ای تدارکاتی با نتیجه عجیب 4 بر یک مقابل کره جنوبی مغلوب شدند.
برچسب ها: کارلوس کی روش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها