به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۴۲۳۰۵

خبر خوب برای بارسا؛ تامین بودجه برای ستاره‌ها

گروه ورزشی: مدیران بارسلونا مجوز لازم برای تامین بودجه لازم برای خرید بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را دریافت کردند.
خبر خوب برای بارسا؛ تامین بودجه برای ستاره‌ها
شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا در چند ماه اخیر باعث شد که این تیم به فکر تامین بودجه مدنظرش از راه‌های متفاوتی باشد. 
خوان لاپورتا و هیئت مدیره باشگاه بارسلونا موفق شد نظر مثبت مجمع نمایندگان این باشگاه روی دو طرحی که برای تامین بودجه به آنها ارائه کرده بود را دریافت کند و حالا این فرصت را دارد که شرایط خودش را در این پنجره تابستانی بهبود ببخشد. 
آنها فرصت فروش 49 درصد از سهامی عام این باشگاه و موافقت با واگذاری 25 درصد از حق پخش مسابقات‌شان در لالیگا به مدت 25 سال را دارند و اعضای هیئت مدیره باید بهترین پیشنهاد ممکن در این زمینه را انتخاب کنند که به گفته لاپورتا می‌تواند تا 600 میلیون دلار سود برای این باشگاه به همراه داشته باشد. 
 

مخالفت مجمع نمایندگان می‌توانست خبر بسیار بدی برای بارسا باشد که در حال حاضر نیاز مبرمی به این پول برای ورود به بازار نقل و انتقالات و جذب بازیکنانی که در فهرست مدنظر ژاوی قرار گرفته‌اند دارد. 
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که لاپورتا از تمامی ترفندهای ممکن برای جلب نظر این مجمع و موافقت آنها با طرح‌های پیشنهادی استفاده کرده و حالا امیدوار است که این روند هرچه زودتر طی شده و فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز آغاز شود. 
دریافت این مبلغ قابل توجه اهمیت زیادی برای بارسا در حال حاضر دارد، هرچند پیش از این گفته شده بود که بخشی از این مبلغ باید برای پرداخت بدهی‌های معوقه این باشگاه مورد استفاده قرار بگیرد و آنها این اجازه را  ندارند که تمام آن را صرف جذب بازیکنان جدید کنند.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها