به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۴۲۳۲۰

بلینگام برای 2023؛ پایان کار لیورپول در نقل و انتقالات

گروه ورزشی: باشگاه لیورپول خیلی زود به کارش در بازار نقل و انتقالات پایان داد و روند جذب جود بلینگام، ستار دورتموند، را به سال دیگر موکول کرد.
بلینگام برای 2023؛ پایان کار لیورپول در نقل و انتقالات
لیورپول در روزهای ابتدایی و پس از آغاز پنجره نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و توانست بازیکنان مدنظرش را زودتر از سایر رقبا به خدمت بگیرد. 
آنها روز گذشته کالوین رمزی، مدافع راست اردین، را با قراردادی به ارزش 6.5 میلیون پوند جذب کردند و ممکن است مبلغ پرداختی برای این بازیکن تا 6.5 میلیون پوند دیگر نیز افزایش پیدا کند. 
این در حالی است که لیورپول پیش از این داورین نونیز را با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو با بند پاداش 25 میلیون یورویی به خدمت گرفته بود. 
فابیو کاروالیو، هافبک 19 ساله فولام، هم با قراردادی 7.7 میلیون پوندی به این تیم محلق شده بود تا سه خرید آنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تکمیل شده باشد. 
 

گفته می‌شود که یورگن کلوپ از عملکرد این تیم در پنجره تابستانی کاملا راضی است و تصمیم دارد جذب جود بلینگام که علاقه زیادی به او دارد را نیز به تابستان 2023 موکول کند. 
یکی از دلایل اصلی این باشگاه مخالفت احتمالی بروسیا دورتموند با فروش این ستاره انگلیسی است، چرا که پس از جدایی ارلینگ هالند و انتقال این بازیکن به منچسترسیتی، آنها نمی‌خواهند که یک بازیکن بزرگ و ستاره دیگر را در همین پنجره از دست بدهند. 
با توجه به این که الکس اوکسلید چمبرلین و نبی کیتا وارد 12 ماه پایانی قراردادشان شده‌اند، مدیران لیورپول قصد دارند روند جذب بازیکنان جدید و تقویت ترکیب این تیم را در سال آینده با جدیت بیشتری پیگیری کنند، خصوصا که کلوپ باور دارد این تیم با فهرست فعلی توانایی رقابت مجدد در تمامی رقابت‌ها و حضور در کورس قهرمانی را دارد.
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها