به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۴۲۳۴۱

گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 Core در راه است

گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 Core در راه است
گروه فناوری: به تازگی چند رندر مطبوعاتی با کیفیت از گوشی هوشمند پایه Galaxy A04 Core منتشر شده است و انتظار می‌رود سامسونگ در اواخر این ماه یا ماه جولای آن را معرفی کند.همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه دارای نمایشگری با حاشیه‌های نسبتاً گسترده است و به احتمال زیاد، یک پنل با فرمت HD پلاس را ارائه خواهد داد.
 
 دوربین جلوی این گوشی از تکنولوژی ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. در پشت بدنه این گوشی یک دوربین تکی با فلاش مشاهده می‌شود. دکمه‌های کنترل فیزیکی در کنار گوشی قرار دارند و اسکنر اثر انگشت برای آن ارائه نشده است. گوشی گلکسی A04 Core در سه رنگ مشکی، سبز روشن و برنزی عرضه خواهد شد.

طبق برخی شایعات پردازنده اختصاصی اگزینوس ۸۵۰ به عنوان "قلب" این گوشی هوشمند ارزان قیمت در نظر گرفته شده است. این تراشه شامل هشت هسته Arm Cortex-A55 با سرعت کلاک تا ۲.۰ گیگاهرتز، کارت گرافیکی Mali-G52 و یک مودم 4G / LTE می‌باشد. متأسفانه اطلاعاتی دیگری در خصوص سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. به احتمال زیاد مقدار رم آن از ۲ تا ۳ گیگابایت تجاوز نخواهد کرد و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت را ارائه خواهد داد.

ماه گذشته، اطلاعاتی در خصوص اولین نماینده خط گلکسی Ax4 منتشر شد. گلکسی A04 Core یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه، با حاشیه‌های ضخیم در کنار نمایشگر و دارای ابعاد ۱۶۴.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱۸ میلی متر خواهد بود. این گوشی از دو سیم کارت و یک کارت microSD پشتیبانی می‌کند و پورت USB-C و جک هدفون را نیز ارائه خواهد داد.
مرجع : فرارو
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها