به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۴۲۳۸۸

چرا انتقال دیبالا به اینتر نهایی نمی‌شود؟

گروه ورزشی: دستمزد خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا، به معضلی جدی بر سر راه امضای قرارداد این بازیکن با اینتر تبدیل شده است.
چرا انتقال دیبالا به اینتر نهایی نمی‌شود؟
قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس به پایان رسید و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیم دیگری ملحق شود و شانس اینتر برای جذب او از بقیه رقبا بیشتر است. 
بپه ماروتا، مدیر اینتر، پیش از این انجام مذاکرات و علاقه این باشگاه به جذب این ستاره آرژانتینی را تایید کرده بود و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از امضای قریب الوقوع این قرارداد خبر داده بودند. 
با این حال در چند روز گذشته خبری از اعلام رسمی انتقال دیبالا به اینتر نبود و همین باعث شد که بسیاری تردیدهایی را درباره شرایط انجام این انتقال مطرح کنند. 
حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که دلیل وقفه ایجاد شده در امضای قرارداد دیبالا با اینتر دستمزد مدیر برنامه این بازیکن است که مشکلاتی را برای اینتر ایجاد کرده است. 
 

خورخه آنتون دوست خانوادگی دیبالا به حساب می‌آید و از 15 سالگی در نقش مدیر برنامه این بازیکن ایفای نقش کرده است. به نظر می‌رسد که مبلغ مدنظر او برای دریافت پاداش انجام این انتقال با مبلغ مدنظر اینتر تفاوت بسیار زیادی دارد و همین منجر به توقف مذاکرات و امضای قرارداد شده است. 
از سوی دیگر، گفته می‌شود که مبلغ مدنظر پائولو دیبالا برای امضای قرارداد نیز بالاتر از حد معمول است و ممکن است این موضوع هم با واکنش خوبی از سوی مدیران اینتر همراه نشود، خصوصا که این باشگاه در شرایط مالی چندان خوبی نیست و شرایط دیبالا به عنوان بازیکن آزاد یکی از معیارهای اصلی آنها برای خرید او بوده است.
برچسب ها: پائولو دیبالا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها