به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۴۲۳۹۶

محدودیت‌های سفر به گرجستان لغو شد

محدودیت‌های سفر به گرجستان لغو شد
گروه فرهنگی: گرجستان محدودیت‌های کرونا هنگام ورود به این کشور را که شامل ارائه کارت واکسن و یا گواهی منفی آزامیش PCR بود، لغو کرد.به گزارش ایسنا، دولت گرجستان اعلام کرد: شهروندان این کشور و اتباع کشورهای خارجی که از مسیرهای هوایی، زمینی و دریایی به گرجستان سفر می کنند، دیگر لازم نیست گواهی واکسیناسیون کووید یا نتیجه منفی آزمایش PCR را نشان دهند.
 
این مقررات از تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲ برابر با ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ از سوی دولت گرجستان برقرار شده است. هرچند، ممکن است شرکت‌های هواپیمایی که در مسیر این کشور پرواز دارند، همچنان محدودیت‌ها و مقررات خود را حفظ کرده باشند.

گرجستان از جمله کشورهایی بود که با وجود همه‌گیری کرونا، پس از یک دوره قرنطینه، مرزهای خود را خیلی زود به روی مسافران بین‌المللی که دو دز کامل واکسن کرونا را تزریق کرده بودند، باز کرد؛ شهروندان همه کشورها که از مرزهای هوایی وارد گرجستان می‌شدند، در صورت ارائه سند کامل (دو دوز) واکسیناسیون  کووید در ایستگاه‌های بازرسی می توانستند وارد این کشور شوند.گرجستان یکی از پرسفرترین مقاصد ایرانی‌ها به شمار می‌آید که از سال ۲۰۱۶ با ایران لغو روادید کرده است .
برچسب ها: گردشگری گرجستان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها