به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۴۲۳۹۹

تشبیه جنجالی طالبان درباره زنان بدحجاب /عکس

تشبیه جنجالی طالبان درباره زنان بدحجاب /عکس
گروه بین الملل:  اداره امر به معروف و نهی از منکر طالبان در سراسر شهر قندهار در جنوب افغانستان پوسترهایی نصب کرده است که روی آن نوشته شده است: زن مسلمان که حجاب کامل اسلامی را رعایت نمی‌کند خود را شبیه حیوانات می‌سازد.

در ادامه آن آمده که لباس تنگ و نازک نیز حکم بی‌حجابی را دارد و حجاب حکم خداست و سرپیچی گناه است.
 طالبان از زمانی که بر کشور مسلط شده است، دستورات متعددی برای محدودیت برای زنان وضع کرده است که مانع کار، سفر و فعالیت اجتماعی آنان شده است.ماه گذشته، هیبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان، که در قندهار دور از انظار عمومی و رسانه‌ها است، فرمانی در مورد حجاب اسلامی مورد نظر طالبان صادر کرد که در صورت مشاهده تخلف، سرپرست مرد او، توسط ماموران امر به معروف شناسایی، احضار و زندانی خواهد شد.بنا به فرمان رهبر طالبان بهترین نوع حجاب زن، ماندن در خانه است
برچسب ها: طالبان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


سلطان
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۱:۴۰
آبروی اسلام را بردند.اسلام دین پیشرفت رافت و رحمته (389345)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۸:۲۳
یادتان رفته شعار دوستان خودمان را که بدحجابی و بی حجابی را به برهنگی تعبیر می کردند و بعد غلط می فرمودند که «اگر برهنگی تمدن است حیوانات متمدن ترند»؟ (389357)
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۱۵:۱۶
در دنیای حیوانات آنقدر تنوع شکل و رنگ و نقش وجود دارد که انسان ها هر اندازه ظاهر خود را تغییر دهند باز هم جانوری وجود دارد که میتوان انسان مورد نظر را به آن تشبیه نمود. (389376)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها