کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از هالند و داروین

مانه در بایرن؛ انفجار سومین بمب تابستانی

27 خرداد 1401 ساعت 22:27

گروه ورزشی: کار انتقال سادیو مانه به بایرن تمام شده و تایید رسمی آن توسط دو باشگاه به زودی اعلام خواهد شد.


قرارداد سادیو مانه با لیورپول در تابستان سال آینده به پایان می‌رسید و او تصمیمی برای ادامه این همکاری با لیورپول نداشت.  

 
این بازیکن یکی از مهره‌های کلیدی یورگن کلوپ در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بود و عملکرد خوبی را در ترکیب این تیم ارائه کرد، با بایرن به توافق شخصی رسیده بود و امروز دو باشگاه نیز بر سر انتقال او توافق کردند.
بایرن پیش از این دو پیشنهاد برای جذب این ستاره سنگالی به مدیران لیورپول ارائه کرده بود که هر دو با پاسخ منفی این باشگاه روبرو شد. امروز منابع آلمانی از سفر حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی) و چند نفر دیگر از مدیران بایرن به انگلیس برای نهایی کردن این مذاکرات خبر دادند و اعلام کردند که او امروز با جولیان وارد، مدیر ورزشی لیورپول، دیدار خواهد کرد. 


ساعتی پیش فابریتزیو رومانو ادعا کرد که توافق بایرن و لیورپول بر سر انتقال مانه نهایی شده و او با قراردادی به ارزش 32 + 8 میلیون یورو و تا سال 2025 پیراهن بایرن را به تن خواهد کرد. لیورپول برای این مهاجم 30 ساله، 50 میلیون یورو می خواست ولی در نهایت با درخواست بایرنی ها موافقت کرد.

به این ترتیب مانه سومین بمب تابستان پس از انتقال ارلینگ هالند به سیتی و داروین نونیز به لیورپول خواهد بود. مانه فصل قبل 23 گل به ثمر رساند و در مجموع 269 بازی برای لیورپول، 120 گل زد و 48 پاس گل داد. او با قرمزها به قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان رسید.


کد مطلب: 342422

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342422/مانه-بایرن-انفجار-سومین-بمب-تابستانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir