کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از کجا کولر گازی بخریم؟(راهنمای کامل خرید کولرگازی واسپیلت)

28 خرداد 1401 ساعت 8:13

گروه کسب و کار: باشروع شدن فصل گرم و نیاز هرفرد به داشتن یک هوای مطبوع وخنک ,هرخانواده یاشخصی را ترغیب به خریدن یک کولرگازی خوب ومعتبر می‌کند. بهتراست قبل از خریدکولرگازی بدانیم که از کجا کولرگازی را بخریم! و راهنمای خرید کولرگازی را مطالعه کنیم,و ویژگی هایی که هر کولرگازی دارد را خوب بررسی نماییم.تا یک خرید خوب انجام دهیم.


 چه کولر گازی بخریم ؟
برای اینکه بدانیم چه کولرگازی بخریم با همدیگر خصوصیات و ویژگی هایی که باید درخرید کولرگازی دقت نماییم را بررسی می‌کنیم.
مورد اول: حتما بدانید برای چه فضایی کولرگازی می‌خواهید بخرید.فضای محیط ومتراژ کولرگازی را بررسی کنید.دقت کنید که برای نصب کولرگازی باید داکت درپشت دستگاه نصب شود پس خوب محل موردنظررا اندازه گیری کرده ,محل نصب راتعیین کنید و اندازه هارا یادداشت کنید.
 مورد دوم: دقت کنید که کولرگازی باید حتما دارای برچسب انرژی باشد تا بدانیم مقدار انرژی که هرکولرگازی مصرف می‌کند چقدر است.تا درآینده با پرداخت فیش برق دستگاه سورپرایز نشویم.
موردسوم: حجم وقدرت سرمایشی دستگاه بسیارمهم است.با بررسی ابعاد محیط مدنظر برای نصب کولرگازی و بررسی ظرفیت و قدرت کولرگازی انتخاب درست خواهیدداشت تا محیط مدنظرشما نه خیلی سردشود نه خیلی گرم.
موردچهارم: هزینه وقیمت هردستگاه کولرگازی باتوجه به فاکتورهای مختلف بسیار متفاوت است.ازجمله کمپرسوردستگاه,قدرت دستگاه ,سیستم اینورترو...

مورد پنجم: زیبایی کولرگازی درانتخاب بسیار موثراست.پس زیبایی هردستگاه برروی قیمت آن اثرگذار است.
مورد ششم: بررسی کمپرسور کولرگازی را حتما مدنظرقرارداده.کمپرسور در داخل کولرگازی می‌باشد وباتوجه به کمپرسور صدای کم و قدرت زیادکولرگازی ایجادمی شود.
موردهفتم: برند کولرگازی که می‌خواهید خریداری کنید بسیاربسیار مهم است زیرا برندهای نامعتبر وقطعات نامناسب مصرف انرژی کولرگازی را بالابرده وازطرفی استفاده ازقطعات نامناسب عمردستگاه را کوتاه می‌کند.
موردهشتم: آیا کولرگازی سیستم اینورتردارد؟ سیستم اینورتر برای کاهش مصرف انرژی کولرگازی می‌باشد وازطرفی سرعت خنک سازی محیط رابالامی برد. اگرکولرگازی اینورتردار بخرید قیمت گرانتر می‌باشد اما فوایدزیادی راشامل می‌باشد.
موردنهم: از مرکز یا افرادی خریداری کنید که کولرگازی دارای گارانتی وخدمات پس از فروش باشد تا درصورت ایجادمشکل نگران هزینه دوباره نباشید.
 

 
کولر گازی اینورتر یا بدون اینورتر
اگر می‌خواهید کولرگازی مصرف برق بالایی نداشته باشد از کولرهای اینورتردار استفاده نمایید کولرگازی اینورتردار یعنی بر اساس فناوری اینورتر زمانی که دمای محیط به اندازه میزان مشخص شده برسد، موتور دستگاه خاموش نمی شود بلکه در این زمان موتور دستگاه در حالت کند قرار میگیرد.به اصطلاح موتور های اینورتردار را موتور های متغیر می‌نامند. که می‌توانند حتی تا حدود 60 درصد هم باعث کاهش مصرف انرژی بشوند.
 
بررسی تنظیمات کولر گازی واسپیلت
حالت خواب
با وجود عملکرد حالت خواب شما به راحتی می‌توانید تنظیم کنید که در زمان خواب کولر شما چگونه عمل کند به عنوان مثال می‌توانید تنظیم کنید که کولر گازی مورد نظر شما طی دو ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش پیدا کند و سپس کاهش درجه داشته باشد و یا به حالت چرخشی دما مورد نظر را به محیط انتقال بدهد و حتی می‌توانید دمای محیط را ثابت نگه دارید و … در کل تنظیمات ویژه ای برای این قابلیت وجود دارد.

وجود تایمر
با وجود تایمر شما می‌توانید مشخص کنید که کولر گازی شما در چه مدت زمان معینی خاموش بشود و یا اینکه چه زمانی به صورت خودکار روشن شود.

رطوبت گیر
برخی از کولر های گازی دارای عملکرد رطوبت گیر هستند با وجود این ویژگی کولر می‌تواند رطوبت موجود در محیط را از بین ببرد و به اصطلاح میتواند هوای معتدلی را در مناطق شرجی ایجاد کند

ریست اتوماتیک
برخی مواقع ممکن است مشکلاتی برای کولر شما به وجود آید که در این هنگام کارشناسان توصیه می‌کنند کولر گازی خود را ریست کنیم. که به معنی تنظیمات مجدد اولیه است و یا راه اندازه مجدد است، در اکثر بهترین مارک های کولر گازی جدید که در بازار وجود دارند این قابلیت وجود دارد.

محافظ ایمنی کولر گازی
با توجه به این ویژگی کولر می‌تواند نوسانات ناشی از جریان برق ورودی را کنترل کند و از احتمال سوختن کولر و وارد شدن آسیب هایی ناشی از نوسانات برقی و … جلوگیری شود.
 
خرید وفروش کولرگازی
 امروزه بدلیل مشغله زیاد ونبود وقت کافی ترجیح برخرید اینترنتی کولرگازی است.بهترین انتخاب می‌باشد تا کولرگازی را به درب منزل بیاورند همراه با نصب وارسال رایگان!آیا می‌دانستید سایت روشن تهویه با دارا بودن انواع کولرگازی های اصل نو,کارکرده ودست دوم کولرگازی مدنظرشما را همراه با یک متخصص کولرگازی به درب منزل شمارسانده ونصب وارسال رایگان را برای شما باکمال میل انجام می‌دهد!


 
نکات دیگری که برای خریدکولرگازی مدنظرقرارد دهید شامل مواردزیر هستند:
•    تعداد واندازه پنجره در محیط ساختمان!
•    آیا نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان می‌تابد!
•    نوع پنجره‌ای ک درساختمان به کار رفته!
•    در چه طبقه‌ای ساکن هستید.
•    کندانسورکولرگازی در کجا نصب خواهدشد.
•    منطقه جغرافیایی محیط ساختمان ازنظر رطوبت وگرما

 همیشه از بهترین ومعتبرترین برندها ومارک کولر گازی خرید کنید.
این نکته بسیار مهم می‌باشد. مخصوصاً در کشور ما که اگر برندی بتواند کیفیت خوبی ارائه کند می‌تواند مشتریان بسیار زیادی کسب کند. شما هم بهتر هست از برندهایی خرید کنید که در ایران شناخته‌شده تر هستند.
برندهایی مانند: سامسونگ / آل جی / توشیبا و … گزینه‌های بسیار خوبی وعالی هستند.
 
بررسی گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش کولرهای گازی شامل چه مواردی هستند؟
حتما مواردزیر را بررسی نمایید:
آیا نصب و ارسال کولرگازی و اسپیلت رایگان می‌باشد.
آیا گارانتی شامل تمام قطعات کولرگازی واسپیلت می‌باشد.
شخصی که برای نصب کولرگازی می‌آید آیا متخصص وحرفه ای می‌باشد.
درصورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصل استفاده می‌شود.
فراموش نکنید که  برحسب نیاز خود کولر گازی بخرید یعنی بودجه مدنظر و امکاناتی که ازیک کولرگازی انتظاردارید رابررسی نمایید.اگه بودجه مناسبی دارید حتما مدلی راخریداری کنید تا با پیشرفت تکنولوژی بتوان از فواید دیگر کولرگازی استفاده نمایید.

کدام کولر گازی را بخرم؟
همیشه قبل از خریدکولرگازی به خودمان می‌گویم چه کولرگازی را بخریم؟ بابررسی موارد زیر به راحتی می‌توانید کولرگازی خود را انتخاب کنید :
اولین موردبررسی قیمت کولرگازی می‌باشد پس باتوجه به بودجه خود کولرگازی خود را انتخاب کنید.آیا کولرگازی را برای سرمایش می‌خواهید یا گرمایش یا هردو. برچسب کولرگازی را حتما بررسی کنید. آیاکولرگازی را برای ساعات متداول می‌خواهید استفاده کنید پس کولرگازی قدرتمند راانتخاب کنید. میزان نویزوصدایی که کولرگازی در دوربالا تولید می‌کند چقدراست. کولرگازی رابرای اتاق نصب خواهیدکرد یا مکان بزرگتر.پنل کولرگازی به چه شکلی باشد.آیاازبرند ومارک های معتبر کولرگازی بخریم.آیا کولرگازی انتخابی شما ازفن پشتیبانی می‌کند ؟زیراباداشتن فن درشب مصرف انرژی کاهش می‌یابد.میزان کارایی دستگاه چندسال است.قدرت کولرگازی را درنظربگیرید.
اگرکولرگازی دوتکه ای مدنظرشمامی باشد باید به مکان ومحیط نصب کولرگازی دقت نمایید.
اگر محل نصب کولرگازی درآفتاب هست کولرگازی باظرفیت بالا را مدنظربگیرید.داشتن کمپرسوراسکرول برای مناطق گرمسیر باقدرت وتوان بالای عدد24000عالی هست.برای مناطقی که آفتاب گیر نیستند ازکمپرسور روتاری استفاده کنید
 
کولر گازی چه مارکی خوبه؟
هر شخصی می‌خواهدباتوجه به بودجه مدنظرخودبهترین کولرگازی را خریداری نماید.پس بهترین نوع هرکولرگازی راخریداری کنید تا کمترین ضرر را درآینده برخوردار شوید.
بهترین مدل کولر گازی اجنرال (OGENERAL) چه کولرگازی است؟
اگر قرار باشد تا لیستی از بهترین برند های کولر گازی را تهیه کنیم قطعا باید نام برند اجنرال را در صدر لیست قرار دهیم. کولر گازی های جنرال با رتبه انرژی ++A در بازار به فروش می‌رسند و بسیار محبوب وپرطرفدار است.کولر گازی جنرال از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد و علاوه بر آن دارای تنوع بسیار بالایی هم هستند که همین عامل موجب شده است تا دست مشتری کاملا باز باشد و بهترین مدل کولر گازی را برای خود انتخاب کند. اگر برندی می‌خواهید که برای هر نوع سلیقه و نیازی نمونه ای از کولر گازی را روانه بازار کرده باشد می‌توان به برند اجنرال اشاره کرد.
کولر گازی های اجنرال علاوه بر ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم دارای صدای موتور کمی هستند که جزو بهترین مزایای آنان به حساب می‌آید. در پاسخ به سوال کولر گازی چه مارکی خوبه می‌توان به برند اجنرال نیز اشاره کرد.
 
بهترین مدل کولر گازی گری (Gree)چه کولرگازی است؟
از دیگر بهترین مارک های کولر گازی می‌توان به برند محبوب و پرطرفدار گری اشاره کرد، گری یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین شرکت های تولید کننده انواع سیستم تهویه هوا است که در سال 1991 فعالیت خود را شروع کرده است، کولر گازی های برند گری علاوه بر آن که تنوع بالایی دارند از استحکام بسیار بالایی هم برخوردار هستند و به خصوص بر اساس آزمایشات کارشناسان متوجه شده اند که کولر گازی های برند گری انرژی برق کمتری مصرف می‌کنند و پنل های داخلی که درون کولر تعبیه شده است کم حجم می‌باشند و همین موضوع باعث شده فضای زیادی را اشغال نکنند. از نظر قدرت تولید باد سرمایش و گرمایش هم کولر های گازی گری بسیار فوق العاده عمل کرده اند.
 
بهترین مدل کولر گازی ال جی (LG)چه کولرگازی است؟
ال چی نام یک برند کره ای است که محصولات خود را به نقاط مختلف جهان صادر می‌کند، کولر گازی های ال جی نسل جدید از کولر گازی های اینورتر دار دانست،وجود اینورتر باعث می‌شود تا کولر گازی مورد نظر در حالت روشن بودن مقدار انرژی کمتری را مصرف کند، کولر های گازی ال جی از موتور قدرتمندی برخوردار هستند و همین امر باعث شده است تا در تامین سرمایشی و گرمایشی بسیار عالی عمل کنند و علاوه بر آن نصب این نوع کولر ها راحت است.
 
بهترین مدل کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG)چه کولرگازی است؟
بی شک شرکت سامسونگ  را می‌توان جزو بهترین مارک های کولر گازی در بازارایران وجهان دانست، سامسونگ یک شرکت چند ملیتی کره ای است که دارای زیر مجموعه های بسیاری می‌باشد، کولر گازی های سامسونگ یکی از پرفروش ترین وپرطرفدارترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد و از تنوع بسیار بالایی هم برخوردار هستند. سامسونگ برای محصولات خود به خصوص کولر گازی های خود خدمات پس از فروش عالی را ارائه می‌دهد و همین عامل باعث شده است تا محبوبیت محصولات سامسونگ در بین ایرانیان و بازار ایران افزایش یابد.
 
 بهترین مدل کولر گازی دایکین ( Daikin)چه کولرگازی است؟
دایکین برند ژاپنی می‌باشد که در جهان از محبوبیت بالا برخوردار است، کولر گازی های دایکین از نوع اینورتر دار هستند و با کیفیت فوق العاده ای روانه بازار شده اند. برند ومارک دایکین کولر گازی های خود را همراه با گارانتی تولید و روانه بازار می‌کند و به علاوه خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می‌دهند اگر در مدت زمان گارانتی مشکلی برای کولر گازی های شما به وجود آمد می‌توانید با مراجعه به مراکز خدماتی دایکین در کشور آن مشکل را به راحتی برطرف کنید.
 
بهترین مدل کولر گازی میدیا (Midea) چه کولرگازی است؟
میدیا برند چینی است که که در سال 1968 تاسیس شده است این برند انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی ها، ماشین ظرفشویی ها، کولر های گازی و …. تولید و روانه بازار می‌کند. کولر گازی های میدیا مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند و حجم زیادی از هوای سرد و گرم را در جهت مناسبی توزیع می‌کند، کولر گازی های میدیا با استفاده از برترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است و همین عامل باعث مقاوم سازی آنان شده است. در جواب سوال کولر گازی چه مارکی خوبه می‌توان به مارک های میدیا و دایکین هم اشاره کرد.
 
بهترین مدل کولر گازی ایرانی کدام است ؟
بهترین برند کولرگازی ایرانی محبوب می‌توان به برند و مارک های محبوب پاکشوما,ایران رادیاتور,اسنوا و... اشاره کرد.
اگر ساکن استان های تهران , قم , گیلان هستید برای خرید,نصب,فروش کولرگازی وتعمیرکولرگازی با تماس با سایت روشن تهویه 7روزهفته 24ساعت شبانه روز می‌توانید درتماس باشید.
تعمیروسرویس کولرگازی در تهران ارسال تکنیسین زیر 1ساعت!
با شروع شدن گرما ,تقاضا برای تعمیرات کولر گازی  و خرید کولرگازی افزایش می‌یابد.برای مطالعه متداول ترین  عیوب کولرگازی لینک زیر را مطالعه نمایید.
رفع متداولترین عیوب متداول کولر گازی با روشن تهویه
 منبع : https://roshantamir.ir/
 


کد مطلب: 342429

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342429/کجا-کولر-گازی-بخریم-راهنمای-کامل-خرید-کولرگازی-واسپیلت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir