به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۴۲۴۶۵

ویژگی جدید واتس‌اپ همگانی شد

ویژگی جدید واتس‌اپ همگانی شد
گروه فناوری: واتس‌اپ سال گذشته کار بر روی تنظیمات حریم خصوصی جدیدی را آغاز کرد که به کاربران اجازه می‌داد عکس‌های نمایه، آخرین بازدید و اطلاعات درباره افراد خاص را در لیست مخاطبین خود مخفی کنند.در دسترس بودن آن از زمانی که در نسخه بتا قرار داشت محدود بود، اما این شرکت اعلام کرد که این ویژگی در نهایت برای همه کاربران در سراسر جهان در دستگاه‌های آیفون و اندروید عرضه می‌شود.

تا به حال، سه گزینه حفظ حریم خصوصی برای عکس نمایه خود، آخرین بازدید و اطلاعات درباره Everyone، My Contacts و Nobody داشتید. اینها به گزینه چهارم به نام «مخاطبین من به جز...» ملحق می‌شوند که برای حریم خصوصی وضعیت نیز موجود است.همانطور که از نام آن پیداست، گزینه جدید به شما این امکان را می‌دهد که عکس پروفایل واتس‌اپ، آخرین بازدید و اطلاعات درباره خود را به افرادی که در لیست مخاطبین‌تان هستند به جز کسانی که حذف می‌کنید، نشان دهید.

اما شایان ذکر است که اگر آخرین بازدید خود را با دیگران به اشتراک نگذارید، نمی‌توانید آنها را نیز ببینید، درست مانند رسید خواندن، با تنها تفاوت این که مورد آخر همیشه برای چت‌های گروهی روشن می‌ماند، حتی زمانی که شما آن را خاموش کرده‌اند.برای امتحان این کنترل حریم خصوصی جدید، می‌توانید به تنظیمات > حساب > منوی حریم خصوصی در دستگاه های اندرویدی و آیفون بروید.

علاوه بر راه‌اندازی گسترده کنترل حریم خصوصی جدید، واتس‌اپ همچنین چند ویژگی تماس گروهی را اعلام کرد، به کاربران این امکان را می‌دهد که در حین تماس گروهی دیگران را بی‌صدا کنند و همچنین می‌توانند به افراد خاصی پیام ارسال کنند. همچنین هنگامی که شخصی به تماس گروهی خارج از صفحه می‌پیوندد، بنری را مشاهده خواهید کرد.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها