به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۴۲۵۱۴

نیک‌سیرت: استقلال زمان مهمی را از دست داد

نیک‌سیرت: استقلال زمان مهمی را از دست داد
گروه ورزشی:پیشکسوت استقلال با اشاره به از دست رفتن زمان در این باشگاه گفت: مدیران مجموعه باید با سرعت زیاد و به صورت شبانه روزی برای جبران زمان از دست رفته کار کنند.با گذشت حدود دو هفته از جدایی فرهاد مجیدی هنوز تکلیف نیمکت آبی پوشان مشخص نیست.
 
محمد نیک سیرت مهاجم سابق آبی پوشان در این رابطه گفت: با اینکه در انتخاب سرمربی استقلال فاکتور دقت بسیار مهم است، اما سرعت هم در این مسئله باید رعایت شود. مدیران باشگاه یک فرصت طلایی دو هفته‌ای را در نقل و انتقالات از دست دادند و برای جبران این فرصت باید از امروز به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند. تیم رقیب از همین تعلل ما استفاده کرد و بازار نقل و انتقالات را به سود خود خالی کرد.

وی افزود: از آنجایی که پرسپولیسی‌ها رقابت قهرمانی را به استقلال باخته بودند، برای خروج از فشار هواداران شان ناچار بودند در نقل و انتقالات سر کیسه را شل کنند و اقدام به خریدهای آن‌چنانی با هر قیمت بکنند تا از سایه قهرمانی استقلال خارج شوند. اما باشگاه ما هم نباید تا این مقدار برای ورود به نقل و انتقالات دست دست می‌کرد.
مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها دو بار در این مدت شوک خوردند. ابتدا جدایی غیر منتظره فرهاد مجیدی اولین شوک را به آنها وارد کرد و بعد از آن هم شاید مدیران این مجموعه تصور این را هم نمی‌کردند که جواد نکونام به آنها پاسخ منفی دهد و برای دومین بار شوک شدند. اما هنر مدیریت اینجاست که باید تیم بزرگی مثل استقلال را از این بحران‌ها خارج کنند.

نیک سیرت تصریح کرد: از نظر من کار اصلی مدیران استقلال در نقل و انتقالات حفظ شاکله تیم است و آنها باید قبل از هر چیز همین موجودی را حفظ کنند. یادمان باشد تیم با همین نفرات مقتدرانه قهرمان شد و حتی اگر بازیکنی هم اضافه نشود در صورت حفظ همین تیم، باز هم شانس قهرمانی زیاد است. چه رسد به اینکه دو سه بازیکن در فاز تهاجمی هم به تیم اضافه شود.

کارشناس فوتبال بیان داشت: اضافه شدن یک هافبک طراح که قابلیت ارسال پاس‌های کلیدی در عمق را داشته باشد و همچنین یک مهاجم چارچوب شناس و گلزن در صورت حفظ استخوان بندی تیم، می‌تواند از این استقلال تیمی در حد مدعی قهرمانی آسیا بسازد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مدیرعامل استقلال نیم نگاهی هم به انتخابات ریاست فدراسیون دارد و امیدوارم این موضوع از انگیزه وی در مدیریت کردن در این تیم نکاهد. استقلال تیمی بزرگ است و باید برای تیم‌های بزرگ، بزرگ فکر شود و حتی بزرگ هزینه شود.
مرجع : مهر
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها