به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۴۲۵۸۲

سکوت مرموز رضاییان پیش از تصمیم بزرگ

گروه ورزشی: رامین رضاییان پس از جدایی از پرسپولیس، هیچ صحبتی درباره آینده خود به زبان نیاورده است.
سکوت مرموز رضاییان پیش از تصمیم بزرگ
رامین رضاییان در حالی به پرسپولیس پیوست که قراردادی شش ماهه را با سرخپوشان به امضا رساند. با این حال تصور می‌شد در پایان فصل، این پرسپولیس باشد که برای حفظ او با چالش مواجه شود اما یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت سمت راست خط دفاعی خود را به دانیال اسماعیلی‌فر بسپارد.
رضاییان که از این موضوع اطلاع داشت، در برنامه فوتبال برتر با کلماتی چون «احترام متقابل» اینطور القا کرد که باشگاه پرسپولیس شأن او را حفظ نکرده و البته جملات دیگری را هم به زبان آورد که به مذاق سرمربی تیم خوش نیامد.
در ادامه رضاییان دوباره مصاحبه‌ای را انجام داد و در مسئله رقم قراردادش منازعه‌ای را با رضا درویش داشت و البته در کمال احترام، پاسخ ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس را داد.
با این حال پس از آن، رامین رضاییان ترجیح داده با سکوتی مرموز، روزهای نخست پنجره تابستانی نقل و انتقالات را سپری کند و ایجنت او نیز بدون سروصدا مشغول دریافت پیشنهاداتی است که از تیمهای مدعی به دست او رسیده است.
نکته مهم اینکه رضاییان، موضع هواداران پرسپولیس و حفظ جایگاه او در میان پرسپولیسی‌ها، نکته مهمی است که رضاییان به آن توجه داشته و یکی از چالش‌های او برای انتخاب تیم بعدی است.





نباید فراموش کرد که در لیگ شانزدهم و پس از پشیمانی رامین از انتقال به ریزه اسپور، باشگاه تراکتور حاضر بود وی را به خدمت بگیرد اما رضاییان تمام تلاشش را کرد تا به پرسپولیس بیاید و حتی بی‌علاقگی برانکو ایوانکوویچ را هم تحمل کند.
حالا در شرایطی که گفته می‌شود سپاهان مشتری جدی اوست و چند تیم دیگر هم به سراغش رفته‌اند، رضاییان ترجیح داده تا پیش از این تصمیم بزرگ سروصدای زیادی از او در رسانه‌ها نباشد و در آرامش کامل، این تصمیم مهم برای آینده فوتبالش را بگیرد.
تصمیم مهم از آن جهت که رامین پس از پیوستن به پرسپولیس، هرگز در لیگ برتر پیراهن تیم دیگری را برتن نکرده و این بار با امضای قرارداد جدید، پیراهن پرسپولیس را از تن بیرون کرده و مقابل این تیم قرار می‌گیرد؛ کنایه آمیز و جالب اینکه رضاییان در آخرین تقابل (راه آهن - لیگ چهاردهم، الدحیل - لیگ قهرمانان آسیا) از روی ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را گشود.
برچسب ها: رامین رضاییان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها