به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۳۴۲۶۰۴

خانه در محبوب‌ترین محله شرق تهران چند؟

خانه در محبوب‌ترین محله شرق تهران چند؟
گروه اقتصادی: متوسط قیمت مسکن در منطقه ۱۳ تهران آنگونه که گزارش بازار مسکن بانک مرکزی از وضعیت معاملات مسکن اردیبهشت امسال منتشر کرده، متری ۳۳ میلیون تومان است.با این حال در منطقه پیروزی بیشتر واحد‌های مسکونی که از سوی مالکان فایل شده در دامنه قیمتی ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان در هر متر مربع جای گرفته اند.هر چند برخی محله‌های این منطقه در دامنه‌های قیمتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی مشابه برخی مناطق گران قیمت تهران از جمله مناطق ۴، ۵ یا حتی ۶ پایتخت به خریداران عرضه شده اند.

مثلاً واحد مسکونی ۲۳ سال ساخت واقع در طبقه ۴ دو خوابه بدون آسانسور و پارکینگ متری ۲۳.۴ میلیون تومان و مجموعاً بیش از ۱.۵ میلیارد تومان در پیروزی فایل شده است.واحد دو خوابه ۵۹ متری طبقه ۲ با عمر ۱۷ سال در محله نیروی هوایی متری ۳۷ میلیون تومان و مجموعاً ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان از سوی فروشنده آماده عرضه است.

واحد مسکونی ۵۸ متری ۷ سال ساخت یک خوابه در محله چهارصد دستگاه پیروزی نیز متری ۲۵ میلیون تومان و مجموعاً ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای فروش اعلام شده است.این در حالی است که در محله پرستار که به عنوان گران‌ترین محله منطقه ۱۳ از آن یاد می‌شود، واحد مسکونی ۱۲۰ متری ۳ خوابه یک سال ساخت متری ۴۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و مجموعاً ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به خریداران معرفی شده است.

در محله نبرد نیز واحد ۸۵ متری ۲ خوابه متری ۳۱ میلیون تومان و ارزش مجموعاً ۲.۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. طبقه چهارم واحد ۵۳ متری ۱۰ سال ساخت یک خوابه در محله شکوفه متری ۲۵ میلیون تومان و مجموعاً ۱.۳ میلیارد تومان به خریدارن معرفی می‌شود.واحد ۴۰ متری ۱۱ سال ساخت طبقه ۳ بدون آسانسور و پارکینگ در پاسدار گمنام متری ۲۵ میلیون و مجموعاً یک میلیارد تومان برای فروش فایل شده است.
مرجع : مهر
برچسب ها: بازار مسکن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها