کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی 4 بازی ریسینگ و ورزشی جذاب برای تابستان

29 خرداد 1401 ساعت 10:12

گروه سرگرمی:


ویجی دی ال vgdl.ir مرجع دانلود بازی برای کامپیوتر
در این ایام همه‌ی ما از تلفن های هوشمند استفاده می‌کنیم و اگر بخواهیم بازی مورد علاقه‌مان را نصب کنیم، خیلی راحت می‌توانیم از گیم های اندروید یا ios نصب کنیم. اما انجام بازی در کامپیوتر حال و هوای جذاب‌تری دارد و اگر اعتراف کنیم که هنوز هم دانلود بازی برای کامپیوتر بخصوص سبک ریسینگ و ورزشی انجام می‌شود، باورتان نخواهد شد.
برای همین در این مطلب به معرفی چند بازی فوق العاده‌ جذاب و ریسینگ ماشینی و ورزشی که به راحتی در کامپیوتر اجرا می‌شود، بپردازیم. اگر می‌خواهید بازی‌های این‌چنینی را با کیفیت بیشتری انجام دهید حتماً توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ضمناً ناگفته نماند که در انتهای این مطلب نیز به یک مرکز معتبر به جهت دانلود بازی کامپیوتر VGDL.IR اشاره می‌کنیم.
 

1 - دانلود بازی Forza Horizon 4 فورزا هورایزن 4
Forza Horizon 4 یک بازی ویدئویی در سبک اتومبیل رانی و ماجراجویی است. بخش بزرگی از بازی یک جهان باز است که نقشه آن از بریتانیای کبیر و به ویژه از شهر ادینبورگ الهام گرفته شده است. توسعه یافته توسط Playground Games برای پلتفرم های Xbox One، Xbox Series و Microsoft Windows، منتشر شده توسط Microsoft Studios، منتشر شده در 2 اکتبر 2018. نسخه ی نمایشی رایگان از 12 سپتامبر 2018 در دسترس است. بازی بر روی پاس بازی xbox موجود است.



2 - دانلود بازی Forza Horizon 5 فورزا هورایزن 5
Forza Horizon 5 یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که توسط استودیوی Playground Games توسعه یافته و توسط استودیوی بازی سازی Xbox منتشر شده است. این پنجمین قسمت از فرنچایز Forza Horizon است که نسخه قبلی آن Forza Horizon 4 است. در 9 نوامبر 2021 برای Microsoft Windows، Xbox One، Xbox Series منتشر شد، اما قبلاً از 5 نوامبر 2021 برای دارندگان نسخه Premium بازی. این بازی در اشتراک Xbox Game Pass گنجانده شده است. Forza Horizon 5 یک بازی ویدیویی مسابقه‌ای است که در یک محیط جهان باز و بر اساس نمایشی تخیلی از مکزیک ۳ اتفاق می‌افتد. بزرگترین بازی نقشه در سری Forza Horizon که 50٪ بزرگتر از Forza Horizon 4 قبلی خود است و همچنین دارای بالاترین نقطه در سری Horizon4.5 است. نقشه بازی توسط مدیر خلاق مایک براون به عنوان یکی از متنوع ترین نقشه های Forza Horizon که تیم ساخته است توصیف شد. این نقشه شامل مناطقی مانند آتشفشان فعال دهانه کوهی، جنگل ها، سواحل، معابد باستانی مایاها و همچنین شهرهایی مانند گواناخواتو است. بازیکنان می توانند آزادانه جهان را کاوش کنند، اما همچنین می توانند در مسابقات چند نفره شرکت کنند و همچنین حالت کمپین را کامل کنند. ماشین های ارائه شده در بازی و شخصیت را می توان به دلخواه شخصی سازی کرد7. Forza Horizon 5 اولین نسخه در این مجموعه است که از ray tracing پشتیبانی می کند (اگرچه این فقط در دنیای ForzaVista در دسترس است).
 

Pro Evolution Soccer 2018 (به طور رسمی با نام اختصاری PES 2018 و با نام Winning Eleven 2018 در ژاپن) یک بازی ویدئویی فوتبال در سری Pro Evolution Soccer است که توسط کونامی ساخته و منتشر شده است. در 17 می 20171 اعلام شد و در 12 سپتامبر 2017 در آمریکا و در 14 سپتامبر 2017 در Europe2 برای پلتفرم های PC، Xbox 360، Xbox One، PlayStation 3، PlayStation 4، Android و IOS برای فروش عرضه شد. دارای دو نسخه متفاوت، نسخه استاندارد و نسخه افسانه ای. بسته نرم افزاری Legendary Edition شامل یک قاب فلزی، درایو فلش و دسترسی به آیتم های مختلف در PES، از جمله موارد برای myClub و Usain Bolt است. PES 2018 در Gamescom 2017 جایزه بهترین بازی ورزشی را دریافت کرد. نسخه رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2018 Lite در نوامبر 2017 منتشر شد. این آخرین بازی در حماسه PES است که برای پلتفرم های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده است.6 و همچنین آخرین بازی دارای مجوز برای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا UEFA.7
Pro Evolution Soccer 2017 (نام نسخه ژاپنی: ウイニングイレブン2017، نام PES 2017 انگلیسی: Winning Eleven 2017) یک بازی فوتبال است که توسط کونامی تولید و منتشر شده است. این بازی در تاریخ 13 سپتامبر 2016 بر روی پلی استیشن 4 و چندین پلتفرم در آمریکای شمالی و در تاریخ 15 سپتامبر 2016 در اروپا و ژاپن منتشر شد.ویژگی "Victory Eleven 2017" استفاده از هوش مصنوعی است. هر بازیکن ویژگی های فردی دارد. علاوه بر این، این اولین بار است که این سریال تفسیر رسمی چینی از جمله کانتونی و ماندارین را اضافه می کند؛ نسخه کانتونی توسط Ng Jiaqian و Ma Qiren روایت می شود و نسخه ماندارین توسط Wang Tao و Miao Kun ارائه می شود. در میان آنها، وانگ تائو به عنوان گوینده و دوبله در بسیاری از نسخه های قبلی چینی "یازده پیروزی" خدمت کرد. «Victory Eleven 2017» نقدهای مثبتی دریافت کرد. متاکریتیک به این بازی امتیاز 87/100 داد.
ویجی دی ال vgdl.ir مرجع دانلود بازی برای کامپیوتر
 


کد مطلب: 342644

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/342644/معرفی-4-بازی-ریسینگ-ورزشی-جذاب-تابستان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir